Lars Bro!
7 Beiträge
‹ Seite 1 von 1
Naaaah, men det var sgu tæt på - går stadigvæk og mokser med at sætte skabe op, og det skulle jo gerne se godt ud også... mindst lisså godt som migselv
Men nu er jeg ved at kunne se en ende på det, der mangler "bare" de sidste par skabe, og nogle bordplader - som først kommer om to uger
Men så kan man jo gå og hygge sig med lidt maling å så'n.
Hvo'n har I det allesammen ???
LB
Men nu er jeg ved at kunne se en ende på det, der mangler "bare" de sidste par skabe, og nogle bordplader - som først kommer om to uger
Men så kan man jo gå og hygge sig med lidt maling å så'n.
Hvo'n har I det allesammen ???
LB
-
Lars Bro - Beiträge: 165
Jamen der var du jo!!!
Jeg tænkte jo nok at du var temmeligt optaget af det nye køkken.
Her går det fint, har haft nogle ret turbolente uger men nu er der ved at falde ro på igen.
Har posten været forbi? Og hvordan passede størrelsen?
Det var det eneste hvis ikke det skulle være en herre-str. XXL - det var faktisk de to valgmuligheder der var, så jeg tog chancen men har været meget bekymret for hvordan den passer
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......
.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye!
.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye!
-
Flying Girl - Orga + Mod
7 Beiträge
‹ Seite 1 von 1