Circus Mind & Royal Hunt

Welcome !

Circus Mind & Royal Hunt

Beitragvon Flying Girl » Fr Feb 02, 2007 7:20 pm

Circus Mind og Royal Hunt spiller på The Rock i København d. 22. Februar :sing:
Det er jo næsten som at komme i himlen med to så fede bands på en gang.

Billetterne ER købt og vi glæder os sindsygt meget til at rocke igennem den aften! :1: :1: :1:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 02, 2007 10:32 pm

God Tur!

Hils Mikkel :D........og John!
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Flying Girl » Fr Feb 02, 2007 10:35 pm

Jeg glæder mig i hvert fald, intet skal få lov til at ødelægge denne herlige oplevelse! :hase: :hase: :hase:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Lars Bro » Mo Feb 19, 2007 10:16 am

Hav en rigtig fed tur - og hils alle rødderne fra CM.
Jeg gad sgu egentlig godt at komme med..... :cry:

:prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Leo Cameo » Di Feb 20, 2007 5:29 pm

Jep!

Go' Tur og Hils :hase:
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Lars Bro » Do Feb 22, 2007 10:13 pm

...og man kam jo bare sidde her og vente ... og vente ... og vente på at der kommer en anmeldelse af koncerten... komnukomnukomnu :P :P

:prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 23, 2007 12:16 am

Ja............ :lol:

Gad vide om de (RH) nåede retur fra Suomi i det snekaos?
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 23, 2007 6:54 pm

Det var da igår............var det ikk?

Sig nu noget, FG! :P
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 23, 2007 8:31 pm

Både Brockmann og Allan Sørensen gæstede scenen i går :P

Det lyder som en dejlig ting :eg: :D :D

Hva' Mæ CM???
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Flying Girl » Fr Feb 23, 2007 9:54 pm

UUUUUUHHHHHAAAAA!!!!! :hase: :hase: :hase: :hase:

Vi havde den for fedeste aften i går.
Det var virkeligt godt!!!! :jump:

På grund af vejret var der usikkerhed næsten til aller sidste sekund om koncerten overhovedet ville bliver til noget, men heldigvis klappede alt og vi fik alle en ordentlig en på opleveren.

Vi ankom til The Rock omkring 21:30 og der fik vi en hjertelig velkomst af Mikkel som vi mødte i garderoben. Nede i salen ventede Karen og det var et lige så hjerteligt gensyn!
De to er nu et par fantastiske mennesker og vi betragter det som et stort privillegie at kende de to! :knuddel1:

Nå, men den halve time fløj af sted og lidt over ti gik Mikkel og drengene på scenen.
De leverede en pragtpræstation og især sideste nummer var SÅÅÅÅÅÅ smukt, ikke mindst når man kender baggrunden - godt gået Mikkel, det kan du sgu godt være stolt af! :five:
Der var desværre ikke så mange mennesker til den del af koncerten og de var lidt seje i optrækket så en del af den stemning vi oplevede i Malmø manglede her. Men det var absolut ikke Circus Minds skyld. Vores oplevelse var at den musikalske præstation, sammensætningen af numre og lyden var bedre på The Rock.
Topkarakter til Mikkel og Co, vi glæder os til at opleve mere fra jer både på scenen og i cd-afspilleren!

Herefter en lille pause hvor Mikkel sluttede sig til selskabet som talte bl.a. Hende Selv (...sagde hunden), Garf, Karen, Jeanette (en af Karens veninder), Jeanettes kæreste, Lars (ikke Bro!) og flere af medlemmerne fra Circus Mind.

Og så gik Royal Hunt på scenen. Hold-da-helt-kæft-i-skuret-og.jeg-ved-ikke-hvad!!!!!!! :o :hello: :party4:
De rykkede for vildt. Det var min første Royal Hunt koncert og jeg var da helt solgt til stanglakrids!!!!
Jeg har godt nok tre albums - Fear, The Mission og Paper Blood . Men jeg må tilstå at jeg næsten udelukkende har lyttet til Fear fordi den bare rammer mig lige ind i hjertekulen på en ganske særlig måde.
Derfor har jeg ikke helt styr på den komplette setlist ret meget andet end at de spillede Cold City Light, Lies og Follow me fra Fear. AIIIIJJJJJJJ hvor var det fedt at skråle med på de numre som jeg plejer at lytte til når jeg drøner ud af motorvej 16 mod arbejde i Hillerød.
Som det allerede er rygtes så er det ganske vist at Allan Sørensen og Henrik Brockmann (som i øvrigt er en af Garf gamle legekammerater fra barndommen i Avedøre - pudsigt, ikke?) indtog scenen. Vi er dybt imponerede over især Allans præstation, hold da op hvor han bare lægger hele sin krop og sjæl i når han får et par stikker i hænderne. Allan er simpelthen i en klasse for sig og det var SÅ tydeligt at han nød i fulde drag at sidde bag gryderne ved et Royal Hunt gig!
Henrik leverede også en super præstation og det var lige så tydeligt at han nød det i fulde drag.

Selve set up'et gjorde at lyden ikke var så fed som da Circus Mind var på scenen, men det var alligevel en fantastisk oplevelse og som en hver anden festlig aften afsluttedes arrangementet med et forrygende festfyrværkeri.
Det aller sidste nummer inden vi kl 01:15 dryssede ned af Strøget for at finde en taxi var meget passende Epilogue, hvor både Kenny Lüpcke, Henrik Brockmann og den tidligere backing vocal Liz, indtog scenen sammen med den nuværende Royal Hunt besætning og gav os en afskedssalut med maner!!!
Her var vi især dybt imponerede over Kenny Lüpcke, hold da helt kæft en stemme den mand har - IMPONERENDE! :anbet:
Og igen - det var SÅ tydeligt at alle på scenen råhyggede sig og nød at optræde, det var en fryd at være tilskuer til.
Det hele blev krydret med Andre's små humoristiske bemærkninger i mellem numrene og hentydninger til at SÅ VAR DET SGU NU VI SKULLE MYLDRE HEN OG INVESTERE VORES SPAREPENGE I DERES DVD! :rofl: :rofl: :rofl:

Alt i alt en forrygende aften, som vi for alt i verden ville have givet alt for at kunne dele med jer!
Det får vi forhåbentlig muligheden for næste gang :hut: 8) :lol:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 23, 2007 10:12 pm

Fedest, FG!

Tak for referatet!

Det er sgu livsbekræftende med en oplevelse som denne!

Ski'e Godt!
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 23, 2007 10:14 pm

:P :P :P :P :P :P :P
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Lars Bro » Sa Feb 24, 2007 12:31 pm

Nøøøøøj, fed aften, tak for referatet Sweetie :hase: :D :P

Æwbæw at man ikk var mæ.

:prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Flying Girl » Sa Feb 24, 2007 4:35 pm

I var MEGA savnet.... vi tænkte på jer flere gange i løbet af aftenen og blev enige om at det ville være SÅ fedt hvis I havde været der og dele denne forrygende aften med os. :hase: :hase: :hase:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Leo Cameo » Sa Feb 24, 2007 4:55 pm

Min Computer døde i morges! :o

Jeg vil derfor indtil videre ikke komme online!

Derfor mit fravær...........

Bare rolig, Jeg vender stærkt tilbage når problemet er løst! 8)

PS: jeg overvejer kraftigt at tage på The Rock d. 13 april og se CORNERSTONE!

Var det noget måske for Hr. Bro og fru Flyverpige?

ha det.........vi snakkes ved når Jeg kan komme på nettet igen :hase: :D

Denne meddelelse er skrevet på en god vens PC!
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK
Nächste

Zurück zu Home of the Scandinavians

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 11 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 11 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste