SAGA og Kina - en sjov historie....

Welcome !

SAGA og Kina - en sjov historie....

Beitragvon Flying Girl » Sa Feb 17, 2007 12:03 am

Nu er Garf og jeg lige kommet hjem efter en tur til hver sin ende af verdenen....

Jeg har været i SAGA's eget land Canada i et par uger , FÅÅÅÅÅRK hvor er der hundekoldt skulle jeg lige hilse at sige, men hamrende smukt!
Garf drønede den modsatte vej rundt om kloden til Kina.

Se, i Canada kan det jo ikke komme bag på nogen at SAGA's mesterværker står linet op i pladeforretningerne med Trust i allerforreste række.
Men Garf synes at det kunne være skægt at se om det var muligt at opstøve noget med SAGA i Kina....... og minsanten, jow jow, man kender sandelig da SAGA derovre så langt øst på ude på Pling Plang's rismark.
Og selvfølgelig havde de da det seneste album sagde ekspedienten glad og storsmilende. Han drønede ud bagved og kommer stolt tilbage med.........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

Silent Knight!!!!! :o

Behøver jeg at sige at Garf gik stortudende af grin ud af forretningen.
Men det er da alligevel utroligt og lidt fedt at de i en lille øde flække langt fra den nærmeste storby havde SAGA i den lokale pladebiks, ikke? :lol: 8)
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Lars Bro » Mo Feb 19, 2007 10:12 am

Er SIlent Knight ikke den nyeste :eg: så er jeg sguddah vist bagefter.... :lol:

Det forklarer jo den lange tavshed fra jer, at I har været udenlands; var det arb eller ferie (hverforsig?) ???

:knuddel1: :prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Flying Girl » Mo Feb 19, 2007 2:36 pm

Det var simpelthen arbejde for begges vedkommende...... :hut:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Leo Cameo » Di Feb 20, 2007 8:26 pm

De Kinesere kan da også kopiere alt :o ;)
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Zurück zu Home of the Scandinavians

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 9 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 9 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 343 Besuchern, die am Do Mär 28, 2024 9:14 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste