Bornholm, Bornholm, Bornholm...

Welcome !

Bornholm, Bornholm, Bornholm...

Beitragvon Lars Bro » Do Feb 22, 2007 10:18 pm

...du den dejligste ferieø.

Kære Leo, nu ligger det HELT fast, at jeg kommer til Østersøens navle :o -
nærmere bestemt fra 9-19 juli. Svigermekanikken har sgu bestilt sommerhus med hele baduljen til den ganzen famiglia. :D

Hvis nu det koliderer med jeres ferie - og I har tænkt jer at være i Jydeland - må I fortsat gerne låne Haciendaen mens vi er afsted. Hvis I deriomvendt er på øen, vil jeg/vi da meget gerne aflægge en visit enelleranden dag, hvis I ta'r imod??

:prost:
LB
Zuletzt geändert von Lars Bro am Fr Feb 23, 2007 6:39 pm, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 23, 2007 12:23 am

Jamen dog! :o

Det var da en ganske glædelig nyhed :D :D :D

Vi har, grundet lavvande i feriekassen (og øvrige pengetanke), tænkt os at være turister på egen ø i år 8) :D

Derfor skulle muligheden for at lave et (par) hygge arrangement(er) med Jer være ganske store!

Ski'e godt, Herr. Bro.......... :D

PS: Du/I går altså glip af årets koncert herovre! Den finder sted 20 Juli ved Hammershus og er med bl.a. D-A-D :o

Nåh men.........man kan jo ikke få alt ;)

Jeg Glæder mig allereden sehr viel til at se dig/Jer herovre :P :P
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Lars Bro » Fr Feb 23, 2007 6:40 pm

...og hvordan ser verdenen uden for vinduet så ud lige nu ????
Har I fået en snevaldig masse ge ?? :rofl:

:prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Leo Cameo » Fr Feb 23, 2007 6:56 pm

Ja............det må man sige! :o

Jeg var faktisk "nødsaget" til at blive hjemme fra job i går :D

..........Men det er jo snart væk igen (Global Warming.....Du ved :roll: )

Hvad med Billund og omegn?

Regn eller sne? :hut: :D
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Lars Bro » Sa Feb 24, 2007 12:25 pm

Tjaaah... øllebrød :-?

Vi har da fået lidt sne i denne omgang, men ikke overvældende - til gengæld har vi gonnok fået en omgang isslag i nat, så det vil noget. Hele indkørslen (verden) er glaseret med 5-10 mm klar is og jeg har lige listet rundt og smidt 15 kg (!!!) salt på fortovet og i indkørslen... måtte gå i spare-mode til sidst for at kunne nå rundt :o

Planen er så'n set at vi skal til kobberbryllup i Holstebro i aften (smider ungerne af i Lemvig ved mine gamle), men har lige snakket med min far, og han mente at vi skulle tænke os om en ekstra gang inden vi kører hjemmefra, for det har været (vejret - altså) meget slemt oppe nord på. Skal vist lige have snakket med min storebror i Aulum (ml. Herning og Holstebro) inden vi gør noget...hmmmm, ville ellers slemt gerne med til den fest, masser af gamle kammesjukker som man ser alt for sjældent - you know the feel...

Hvor "ærgerligt" at du måtte blive hjemme ;) men jow, et par dage, så er det sgu nok væk igen - GW eller ej. :hut:

Hav en go' weekend i det bornholmske, vi snakkes ved, ven.

:prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Flying Girl » Sa Feb 24, 2007 4:51 pm

Her i Kjøvenhawnstrup er der pænt pyntet med sne over alt.
På Englandsvej ud for Sundby Stadion ligger der en kæmpe-lang og ret høj snedrive med nogle pudsige buler på så'n med et par meters mellemrum..... hvis I ikke allerede har gættet det, så er bulerne tagene af bilerne der står parkeret langs vejen. Da jeg kørte forbi for en times tid siden var de ikke gravet fri endnu :o

På vej til arbejde i går, var der ikke det helt store før jeg kørte ud på afkørslen fra Hillerødmotorvejen. På hver side af vejen i hele afkørslens længde lå en mere end to meter høj snedrive der hældte ind mod midten af vejen så der nærmest blev dannet en tunnel. Samtidig føg det inde i tunnelen - det var IKKE fedt at køre i og det var vist mere held end forstand at jeg ikke drønede lige ind i snedriven.

Vi sidder faktisk lige nu og overvejer om vi skulle snuppe en lille sviptur til Bornholm i den nævnte periode. Kunne det ikke være drønhyggeligt at mødes allesammen? :D
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Lars Bro » Mo Feb 26, 2007 12:25 am

Flying Girl hat geschrieben:Vi sidder faktisk lige nu og overvejer om vi skulle snuppe en lille sviptur til Bornholm i den nævnte periode. Kunne det ikke være drønhyggeligt at mødes allesammen? :D


Jow da :D Det ku' det da i hvert fald :D
Hvis Leo-manden + fam vil ha' besøg af så mange syge ho'der på én gang :rofl:

Og så er AL sneen væk igen :(

:prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Leo Cameo » Mi Feb 28, 2007 9:35 am

Det kunne da være vildt lækkert!

Drop overvejelsen og slå til, FG! :D :D

PS: Nu sner det sgu igen herovre! :hase:
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Lars Bro » Mi Feb 28, 2007 5:40 pm

Jammen så er det en aftale :) :D :P

Her har det i dén grad stået ned i stænger hele dagen; måtte finde sydvest, waders og våddragt frem for at komme på arbejde :rofl: ...for helvede da æ osse...
Godt man ikke er landmand, det kommer dælme til at tage lang tid før jorden er så tilpas tør, at man kan komme til at så noget forårssæd uden at synke i til akslerne... :o

:prost:
LB
Benutzeravatar
Lars Bro
 
Beiträge: 165
Registriert: Do Jul 10, 2003 9:36 pm
Wohnort: Billund, DK

Beitragvon Leo Cameo » Mi Feb 28, 2007 10:01 pm

.........Og de stænger har nu skyllet al sneen bort på BH, Hr. Bro :o

Det er sgu et underligt vejr vi har for tiden........ :-?

.......Men om sommeren er alting anderledes......ikk? :P :P
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Leo Cameo » Fr Mär 02, 2007 8:44 am

Jeg får min Computer retur fra reperation idag!

Så kan Jeg atter modtage mails ;) :lol: :lol: :lol:
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Flying Girl » Fr Mär 02, 2007 10:22 am

Dejligt at have dig tilbage igen Herr Bürgermeitster :hase: :hase: :hase: 8) :rofl:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Leo Cameo » Fr Mär 02, 2007 5:33 pm

Så har jeg min PC igen...........

Den er dog ikke repareret, så den larmer stadig helt vildt :o

Der skal skiftes et grafikkort inden længe ;) :lol:

Godt at være tilbage :P

Hva så, FG............Bornholm? :P
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Flying Girl » Fr Mär 02, 2007 6:38 pm

Vi arbejder på sagen..... rejser på vores årlige ferie på Fejø d. 8-11. juli, men lur mig om ikke vi kunne finde på at tage en lille sviptur til Bornholm også.

Det bliver ikke til et langt ophold midt i højsæsonen for vi kommer jo direkte fra ferie og der er jo liiiiiiige en lille omkostning i august der også skal regnes med i budgettet ;)
Men vi bør nok kunne kigge over en dags tid til en gang hyggeligt samvær nu LB også er på øen og så tage revance en anden gang hvor vi bliver lidt længere og rigtigt får set det hele. :D

Og så er det dejligt at have dig tilbage igen, Leo. :hase:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Leo Cameo » Fr Mär 02, 2007 10:16 pm

Det lyder da som om vi eventuelt kunne oparbejde en pæn portion hygge og socialt samvær herovre..........til sommer 8) :D

Gider I lige sende mig en mail..........Jeg har vist mistet mit adressekartotek :-?

På forhånd TAK

Vi ses :P :P
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK
Nächste

Zurück zu Home of the Scandinavians

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 10 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 10 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 345 Besuchern, die am Fr Mär 29, 2024 12:29 am gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste