FG!

Welcome !

FG!

Beitragvon Leo Cameo » Sa Mär 03, 2007 1:03 pm

...........Kan Du ikke lige gå ned på gaden og stoppe de bølleoptøjer? :hut:

Det ligner sgu da ikke noget at sætte ild til Københavnstrup! :-?
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Flying Girl » Sa Mär 03, 2007 1:40 pm

Ja, jeg ved sgu ikke hvad det ligner! :evil:

Det skulle være mig en sand fornøjelse at lammetæve de ave'katte med en urinvædet søndags-berlinger! :box: :holz:

Mage til selvcentererede og egoistiske møgunger skal man da lede længe efter. De har fået tilbudt løsninger i hoved og i røv, desuden står der en fond klar til at betale for hele gildet, men fandeme om ikke de labaner siger nej fordi kommunen ikke forærer dem det for 1 krone!!!!!! :schmoll:
Jamen.... jeg er da også sådan ikke helt almindelig. Jeg er spasser, så jeg tror sandelig at jeg vil kræve at få foræret et hus af kommunen for 1 krone..... det må da vel kun være rimeligt under hensyntagen til at samfundet skal være rummeligt! (He he.... husk lige at de foregående tre linier drypper af tyk ironi, ikk'? ;) :eg: )

Det værste er næsten deres forældre, der står og siger at det hele er politikernes skyld og at forældrene ikke har noget ansvar for at deres 15-16 årige unger smider brosten efter politiet. Gu'-hjælpe-mig om de ikke sidder for åben skærm og proklamerer at det er i orden at deres unger ter sig sådan og så samtidig hyler de op om politi-vold. :baeh:

Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvornår det lige var at verden gik af lave???
Jeg sov vist da det skete...... ;)
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Beitragvon Leo Cameo » Sa Mär 03, 2007 5:01 pm

Jeg kan kun sige............HELT ENIG! ;)

Men nogle af de værste ballademagere er sgu fra udlandet! :evil:

Et omrejsende cirkus i Vold og ballade!

Ynkelige væsner :evil:
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Leo Cameo » Mo Mär 05, 2007 10:32 pm

Nå men..........det ser ud til at Du har fået dæmpet gemytterne, FG? ;) :lol: :lol:
Benutzeravatar
Leo Cameo
 
Beiträge: 1215
Registriert: Sa Jun 21, 2003 10:20 pm
Wohnort: BORNHOLM, DÄNEMARK

Beitragvon Flying Girl » Mo Mär 05, 2007 11:34 pm

Ja, jeg truede med at moone og så kunne man ikke se deres røv for ba'r skosåler. :rofl: :rofl: :rofl:

... og apropos bar røv...... hold da kæft hvor var jeg flad af grin da jeg læste om de Nørrebro-borgere der blev så grundigt trætte af de varylere, at de gav dem en go' gammeldags røvfuld, tog deres bukser og smed dem ud på gaden igen med bar røv!!!
SÅ KA' DE F*CKING LÆRE DET!!!! :chick2: :schild_lol:
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......

.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye! :lol:
Benutzeravatar
Flying Girl
Orga + Mod
Orga + Mod
 
Beiträge: 266
Registriert: So Okt 24, 2004 11:58 pm
Wohnort: Copenhagen/Denmark

Zurück zu Home of the Scandinavians

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 10 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 11 Besucher online: 1 registrierter, 0 unsichtbare und 10 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 297 Besuchern, die am Do Mär 28, 2024 6:34 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 10 Gäste