Oproep Nederlanse SAGA fans (Call Dutch SAGA fans)

Oproep Nederlanse SAGA fans (Call Dutch SAGA fans)

Beitragvon Ineke » Fr Okt 27, 2006 12:47 am

Zijn er hier nog meer Nederlandse SAGA-fans? Ik heb net de memberlist bekeken, maar niet iedereen vult het land van herkomst in.

(Are here more Dutch SAGA-fans? I just checked the memberlist, but I not everyone says where he / she is coming from.)

:4:
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Okt 27, 2006 9:57 am

Hi Ineke, ik ben een echte Nederlandse, ik vind het zo leuk om eindelijk in het Nederlands te kunnen praten. Ik ga naar het concert in Essen. Ga jij nog naar een concert? Misschien kunnen we een Nederlands tread starten.

Hi Ineke, I'm so happy I can speak Dutch now! Maybe we can start a tread in Dutch, it's always difficult to express your feelings in a different language.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Fr Okt 27, 2006 1:49 pm

Hoi,

Ik vind het ook leuk om Nederlands te kunnen praten, vandaar ook deze oproep. En lijkt me wel een leuk idee, een Nederlands tread.
Wij (hele gezin) gaan ook naar SAGA in Essen en zijn al flink aan het aftellen: nog 29 dagen :D ) Het is "maar" 222 km, dus relatief dichtbij.
Jij zou toch eerst ook naar ROA gaan, maar kon niet ivm werk in Amsterdam? Heb ik dat goed onthouden?

Groetjes,
Ineke
:4:
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Susi » Fr Okt 27, 2006 2:27 pm

Here you go! ;)
šтуℓє « ιš, ωнαт уσυ [¢яєαтє]. ησт, ωнαт уσυ [¢σρу]
Benutzeravatar
Susi
 
Beiträge: 6664
Registriert: So Mai 06, 2001 2:00 am
Wohnort: Germany

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Okt 27, 2006 5:08 pm

ja dat heb je goed onthouden ik moest toen naar Amsterdam. Maar ik verheug me ontzettend op Essen. Voor ons is het maar 1 uurtje rijden. Wij wonen dicht bij de grens in de buurt van Enschede. Ik heb jouw review nog wel gelezen van dat festival erg enthousiast verhaal. :)
En je hebt ook een website? Hoe gaat het daarmee?
Erg leuk om in het Nederlands te kunnen praten. :)
O en Els ken je ook? Zij had jou gemaild zei ze tegen mij, ik hoop dat zij ook naar Essen komt.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Sa Okt 28, 2006 2:18 pm

Els?????????? Echt geen idee. En mail?????? Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een mail heb gehad van een Nederlandse SAGAfan ....................
Ik heb idd ook een website, maar de laatste tijd heb ik daar maar relatief weinig aangedaan. Na het concert van SAGA in Zaandam is er mede door SAGA het nodige gebeurt: ik schrijf sinds kort recensies van concerten e.d. en ik heb sinds kort ook drumles :rofl:
Je kunt het e.e.a. lezen op mijn site. Een paar pagina's zijn SAGApagina's :D http://home.planet.nl/~pimenineke/index.htm is het adres van mijn homepage.
Heb jij ook een website?
Maar uhhh, hoe heet jij nou eigenlijk, want ik ben je in het verleden volgens mij ook onder een andere naam tegen gekomen????
Prettig weekend!
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Ineke » Sa Okt 28, 2006 2:20 pm

@ Susi: Thanks! :D
:4:
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Okt 28, 2006 4:25 pm

Els is ook een Nederlandse fan maar ze heeft het vaak druk misschien daarom er nog niet van gekomen. Els gaat ook wel vaak naar een Nederlands concert. Zij post vaak in het forum van Michael. Wat leuk dat je recensies schrijft voor welke band, site of dagblad doe je dit dan? Mijn echte naam is Trudes maar in dit Duitse forum had ik mij aangemeld met de naam van mijn man en dat eigenlijk altijd zo gelaten. Ik ga zo even jouw website nog bekijken.
Jij ook een fijn weekend. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Fr Nov 03, 2006 1:48 am

Hoi Trudes,

Ik schrijf recensies, verslagen en interviews voor VPRO 3voor12 Noord-Holland: site dus. En, daar was ik de afgelopen dagen behoorlijk druk mee in de weer. Vrijdag: Jan Rijbroek Band (bluesrock) en CC-Rider (lokale rockcoverband). Zaterdag: Mark Foggo (ska). Een geweldig weekend, maar daarna was ik behoorlijk brak :-? Het schrijven ging niet lekker, de inspiratie ontbrak; het duurde 5 :( dagen voordat ik beide verslagen klaar had. En dan ook nog mijn drumles (da's echt zo gaaf), het oefenen, een vergadering van 3voor12. Ik ben gewoon blij dat niet opgeroepen ben (oproepinvaljuf).
Was jij trouwens ook in de Kade in Zaandam, afgelopen december? Wat heb ik daar MEGA genoten van SAGA. Sindsdien ben ik een redelijk frequent bezoeker van de Kade. En, vertel dit maar niet verder (leve onze eigen taal), droom van mij: SAGA in de Kade, verslagje en interviewtje voor 3voor12 van mij ....
Jij werkt / hebt toch iets met mode? Of heb ik dat wel verkeerd begrepen? Vertel! Ik ben een erg nieuwsgierig mens, hoor.
Is jouw man ook SAGAfan? Mijn man, maar dat heb je waarschijnlijk al wel begrepen, wel. We delen de liefde voor elkaar bijna evenlang als onze gezamenlijke liefde voor SAGA.
Ik besluit mij lange verhaal met: nog 22 dagen!!!!!

Groetjes, Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Nov 04, 2006 3:13 pm

Jee wat leuk allemaal wat jij doet! Volgens mij ben ik ook bij het concert in Zaandam geweest.
Was het toen niet een erg regenachtige dag. Er was toen nog een ruitenwisser kapot aan mijn kant van de auto. De ANWB is er nog bij geweest en die hebben de ruitenwisser er gewoon afgehaald en dus zag ik niets steeds. Mijn man kon natuurlijk wel wat zien want die reed maar ik heb een hekel aan rijden op de autobaan en als je dan ook nog niets ziet door de regen vond ik wel eng.
Maar goed je moet er wat voor over hebben om Saga te zien. Meestal moet je wel reizen.
Het werk wat ik doe is ik werk bij een instelling voor gehandicapten en daar is een kledingwinkel waar de meeste bewoners hun kleding kopen. Erg leuk en dankbaar werk, we krijgen nu ook al bewoners van andere instellingen die bij ons kopen. En vandaar dat je ook wel eens naar een beurs moet, want we hebben natuurlijk wel de nieuwste mode voor de bewoners.
Saga ken ik al vanaf 1982 de LP Silent Knight was de 1e LP. Mijn man vond toen Saga ook erg goed. Maar ik ben eigenlijk fan geworden toen ik Saga in Almelo heb gezien in 1997 tijdens hun 20th anniversary tour. Ze speelden daar Angel en The Learning Tree en sindsdien was ik fan. :) Heel apart, ik had toch al wel heel veel bands live gezien. Mijn man is geen echte fan maar hij vindt het wel leuk voor mij dat ik hier zo’n plezier aan heb.
Ik verheug me ontzettend op het concert in Essen en hoop je daar te ontmoeten, ben erg benieuwd. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Mo Nov 06, 2006 11:35 pm

Het was regenachtig die dag en de deur ging, zoals meestal bij de Kade, weer eens te laat open. Wat eng met die ruitenwisser. Ik zou me doodongelukkig hebben gevoeld. Ik ben al zo verschrikkelijk kippig in het donker.
En zouden ze het weten, die SAGAjongens, dat fans af en toe zo gek zijn. Seebronn was even rond de 700 km en, dat was wel een tegenvaller, iets van 12 uur rijden. Maar ik ben blij dat we zijn geweest en zo denkt iedereen er hier over.
Wat leuk, dat werk van jou! Zijn het geestelijk- of lichamelijk gehandicapten of beiden? En bemannen zij zelf de winkel? En wat leuk voor jou dat je dan naar zo'n beurs mag.
In Krommenie, dorp ff verderop, bemannen meervoudig gehandicapten een winkel met echt van alles en nog wat. Veel dingen worden ook zelf gemaakt. Je kunt er hele leuke dingen kopen. Ik heb daar twee hele mooie en aparte kettingen vandaan (gekregen van kinderen uit mijn toenmalige klas) .
Nou, het moet al heel raar gaan, wil je mij in Essen niet zien :D Wij zijn hier echt aan het aftellen en elke nacht of ochtend verander ik even mijn msn naam -1: dus nu nog 19 dagen.
'k Zei het net al elders hier: ik hoop dat je vet gave avond hebt! Ik lees het hier wel weer.

Groetjes, Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Di Nov 07, 2006 8:31 pm

Ik denk niet dat de Saga jongens het door hebben wat we soms allemaal doorstaan met dat reizen. :) Misschien is het een leuk idee om met het 30 jarig jubileum een boek aan te bieden met allemaal reisverhalen van fans. Ik heb inmiddels al veel leuke reisverhalen en ook spannende reisverhalen, en andere fans zullen dit ook wel hebben.
De winkel bij ons draait wel met profesioneel personeel maar 2 ochtenden in de week komen er ook bewoners ons helpen. Is ook altijd leuk meestal zet ik dan de radio zender erop van de instelling zelf en het is zo leuk zoals zij dan van muziek genieten. het is dan wel Frans Bauer en Jan Smit maar ik vind het prachtig zo als zij dan genieten. Afgelopen vrijdag de hele ochtend heb ik nog meegezongen en gedanst met een lied van Frans Bauer en het lied Een lief klein konijntje. Wij hebben ook een winkel op het terrein waar dan de kunst verkocht wordt van de bewoners wat ze gemaakt hebben echt mooie spullen hoor en prachtige schilderijen ook.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Mi Nov 08, 2006 12:37 am

Tjee, dat is een leuk idee, dat boek. Maar dan moet je het eigenlijk wel een beetje sneaky doen. Heb je het al elder hier geopperd?

En, leuk hè. dat genieten samen met ander mensen? Ik snap helemaal wat je bedoelt? En dan ga je zelfs bijna van Jan Smit houden ....... Mijn "doelgroep" houdt over het algemeen van house, hip-hop en trance ..... Ja, en dan doe je gewoon mee. Ik vind het RIJKDOM.

Maaruh, hoe vond je Fish?

Groetjes (nog 17 dagen en een half uur),
Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Nov 08, 2006 3:08 pm

Nee ik heb dat idee nog niet geopperd. Misschien kun jij dit doen? Dat Engels van mij word niet zo goed begrepen en jij bent erg enthousiast met je schrijfstijl vind ik. :)
Op zich vind ik het ook wel een goed idee hoe langer ik er over nadenk ook.

Fish ga ik a.s. maandag naar toe! :) Lijkt me erg leuk ik verheug me er wel op. De eerste keer dat ik Fish zie. Marillion ook nog nooit gezien, pas ontdekt deze muziek in ieder geval de lyrics vind ik erg mooi. Dus ik hoop dat Fish er zin in heeft en dat ik iets van het oude Marillion ook te zien krijg. De laatste tijd kijk ik veel naar DVD's van het oude Marillion en ook naar DVd's van Fish solo.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Do Nov 09, 2006 12:02 am

Okay, ik wil het wel proberen, maar dan doe ik het (probeer ik) buiten dit forum om. Dus: mailen en mondeling contact in Essen en via, via. Okay? Moet toch wel een verrassing blijven voor de boys, toch?
Nou, maar hopen dat ze geen Nederlands kunnen lezen :rofl:
En, sorry dat ik je verkeerd heb begrepen met Fish. Voor maandag alsnog: GENIET ERVAN
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm
Nächste

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 4 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 4 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste