Fish in Paderborn

Fish in Paderborn

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Nov 20, 2006 10:29 am

Nou gisteren eindelijk Fish gezien in Paderborn. Ge-wel-dig!!!! Wat een concert.
Credo, Heart Of Lothian, Gentleman Excuse Me en Lavender vond ik schitterend!!
Jee wat straalt die man een warmte en gevoeligheid uit. De hele avond had ik het gevoel dat ik moest huilen zoals Fish het bracht. Ik ben zo blij dat ik gegaan ben. Fish gaf zich ook helemaal was overal aan te merken. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Mi Nov 22, 2006 12:09 am

Ik vind het echt heel gaaf dat je zo hebt genoten. Ik was ook zo geroerd door Fish tijdens ROA (kun je in het Engels nalezen op mijn site), maar toch zou ik niet zo 1,2,3 naar een concert van hem gaan, Pim wel.
Wat lijkt het mij toch heerlijk om zo dicht bij de Duitse grens te wonen. Zo even naar Paderborn en Essen, Ik vind het toch een hele onderneming vanaf hier.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Re: Fish in Paderborn

Beitragvon SergeMannee » Fr Okt 03, 2008 4:25 pm

Eddy Oude Voshaar hat geschrieben:Nou gisteren eindelijk Fish gezien in Paderborn. Ge-wel-dig!!!! Wat een concert.
Credo, Heart Of Lothian, Gentleman Excuse Me en Lavender vond ik schitterend!!
Jee wat straalt die man een warmte en gevoeligheid uit. De hele avond had ik het gevoel dat ik moest huilen zoals Fish het bracht. Ik ben zo blij dat ik gegaan ben. Fish gaf zich ook helemaal was overal aan te merken. :)


ik moet zeggen dat ik Fish ook al volg sinds '84 maar de laatste jaren
heeft hij echt geen stem meer...hij moet het echt van zijn charisma hebben,
ook de laatste 2 cd's kan me echt niet bekoren..hij praat meer dan dat hij zingt maar ja sommige zangers hebben niet voor hun oude dag gespaard en moeten blijven spelen om wat inkomsten te genereren...

stay alive and fish on!!
SergeMannee
 
Beiträge: 17
Registriert: Fr Okt 03, 2008 11:04 am
Wohnort: The Haque - Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Okt 03, 2008 6:48 pm

and what a charisma he has!!! :)

Nee, echt ik heb genoten van dat concert, Fish heeft geleefd en dat is te horen en te zien tijdens zijn optredens, ik houd daar wel van.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon SergeMannee » Fr Okt 03, 2008 8:28 pm

nou ik bedoel meer in de studio....

een concert is altijd een feestje...al ga je naar de toppers!

als echte muziekliefhebber en muzikant zeg ik dat zijn zang kwaliteiten echt beneden peil zijn,op plaat en gewoon een aanfluiting is met de man "he used to be"...

daarintegen zijn zijn concerten wel heel erg leuk met betrekking op gewoon leuk!
Ikzelf heb hem tot twee jaar op de voet gevolgd...zelfs een paar keer een conventie in Edinburg bijgewoond...de Dunken Stuart (heart of lothian hoes) beklommen en zelfs op het hart gespuugd..(lothians heart)

Echte muziekale hoogstandjes zijn er niet meer bij op die ene "misplaced"poging na die hij oeverloos herhaalt...
Nee de echte goede passage's zijn ver verleden wat Saga dan weer wel siert..
Maar een concert van hem blijft altijd wel leuk en beter als op de bank hangen!

but thats my opinion!
SergeMannee
 
Beiträge: 17
Registriert: Fr Okt 03, 2008 11:04 am
Wohnort: The Haque - Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Okt 03, 2008 11:22 pm

Ja ik houd meer van live. :)

Ik weet niet het gevoel wat zo'n zanger of een band dan laat zien daar geniet ik van.

het nieuwe album van Marillion ook gehoord en dat is toch echt niets zat eerst te twijfelen of ik naar een concert van hun zou gaan maar het lijkt me slaapverwekkend, dan geef mij maar een concert van Fish, die houdt je wel wakker. :)

maar je hebt gelijk dat de stem wat minder is geworden en zijn conditie ook wel want in Paderborn was hij 2 keer helemaal kapot maar hij brengt dit dan zo op een manier dat ik gelijk een zwak weer voor hem krijg. Fish is echt een man die je in je hart sluit. En daar gaat het in de muziek om, om gevoel.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt ist 1 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 1 Gast (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast