Nieuwe CD Saga

Nieuwe CD Saga

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Dez 07, 2006 9:30 pm

Denken jullie dat Saga volgend jaar als ze het 30 jarig jubileum vieren dat er dan ook een nieuwe CD zal uitkomen?
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Andy » Fr Dez 08, 2006 9:45 am

Hoi Trudes,

Ik denk niet wijl Saga reeds zullen hebben de "Worlds Apart DVD" publikatie in 2007 en "Trust" evenals de "Remember When" best-of waren reeds gepubliceerd in 2006.

Groetjes, Andy


PS: Kon je zomaar wat doen met mijn PM dat ik je gestuurd heb? ;)
StarinkWorld - The Official Ed Starink Website

Bild
Benutzeravatar
Andy
 
Beiträge: 652
Registriert: Fr Mär 22, 2002 2:00 am
Wohnort: Wiesbaden, Germany / Allemagne / Duitsland / Deutschland

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Dez 08, 2006 11:47 am

Hi Andy, ik had gehoopt dat Saga nog wel een nieuwe Cd zou uitbrengen.

Ja ik heb de mails gewoon 1 voor 1 moeten versturen. Ineke heeft en deel gedaan en ik.
Was wel veel werk maar het is gelukt. Ik hoop dat we veel reacties krijgen. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Schaam

Beitragvon Ineke » Fr Dez 08, 2006 12:22 pm

Ik moet de laatste twee bladzijden nog doen. Ik kreeg gewoon een black-out gisteravond en toen ik in bed lag, lag ik nog te saga-en. Jullie willen niet weten wat ik de afgelopen weken allemaal over SAGA gedroomd heb. En als jullie het wel willen weten, dan vertel ik het lekker niet! Maar echt: ik droom bijna elke nacht over die gasten. Heb ik altijd als ik ergens intensief mee bezig ben, een soort verwerking denk ik.
En wat betreft die CD: ik denk dat er nog wel één uit komt. Dit kun je als SAGA toch niet aan je voorbij laten gaan, zo'n 30 jarig jubileum. En ik denk dat hun muziek ook weer erg aan het aanslaan is. Hebben jullie al die nieuwe leden hier al gezien, na trust part II. En zelfs in mijn directe omgeving, buiten mijn gezin om, bespeur ik interesse in SAGA. Ergens ook wel weer jammer, want dan krijg je van die Jaap Edenhal taferelen: grote zalen helemaal afgeladen met fans.
Ik klets weer teveel: ik ga de laatste 2 bladzijden doen en dan ga ik jouw mailtjes even beantwoorden.

Ciao
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Dez 08, 2006 12:57 pm

Oh wat droom jij dan zoal? :)

Ik hoop op een CD nog, meestal dan kan Saga dit vrij snel een CD maken dus dat moet gaan lukken vind ik. :)

Ja ik houd ook van die intieme concerten dat grootse vind ik ook niet meer zo leuk.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 9 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 9 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 345 Besuchern, die am Fr Mär 29, 2024 12:29 am gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste