Waar is Chapters Live opgenomen?

Waar is Chapters Live opgenomen?

Beitragvon Charles » Sa Jan 06, 2007 1:31 am

Goedendag!

Ben zojuist forum lid geworden. Ik volg de groep al van af hun eerste album en leerde vlak daarna ook Brian Doerner kennen (toen nog in een beginnend rock bandje Helix). Enfin een long trip down memory lane.

Ik begin met een simpele vraag (?) Waar is het album "Chapters...Live" eigenlijk opgenomen?
Ongetwijfeld weet een van jullie dit wel.
Ik hoor het graag,
Groet,
Charles
Charles
 
Beiträge: 3
Registriert: Fr Jan 05, 2007 1:54 pm

Beitragvon Ineke » Mo Jan 08, 2007 2:07 pm

Hoi Charles,

Ik heb werkelijk geen idee.
Leuk in ieder geval dat je lid bent geworden van het forum. Nogmaals welkom,

Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Jan 20, 2007 6:17 pm

Hi Charles, welkom nog ik zag je vraag nu eigenlijk pas en ik weet ook niet precies waar ze de Chapters hebben opgenomen. Ik zal eens zoeken in wat oude forums of het nog ergens staat. Ik weet wel dat ze verschillend zijn opgenomen omdat Saga bij deze concerten om en om de chapters hebben gespeeld. Op het ene concert deden ze de eerst 8 en dan de volgende dag de tweede helft. Ik persoonlijk vind de 1e 8 het mooist en van de tweede helft alleen Not This Way.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Jan 22, 2007 6:44 pm

Hi Charles, ik hoorde dat ze jouw vraag al in een ander topic beantwoord hadden. Veel meer ben ik hierover ook niet te weten gekomen. Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het 2e gedeelte van Chapters een keer vaker moest worden opgenomen omdat deze niet zo gelukt waren, Het zal ongetwijfeld ergens in Duitsland zijn geweest dat deze opnames gemaakt zijn denk ik.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 3 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 3 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste