Tour

Tour

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Di Jan 23, 2007 9:12 pm

Hi allemaal, denken jullie dat er nog wel een tour zal komen binnenkort? Ik zou toch wel heel graag afscheid willen nemen van Saga, in ieder geval Saga met Michael wat er daarna gebeurt dat weet ik ook niet.
Deze concerten zullen dan wel erg emotioneel worden maar het hoort er wel bij vind ik.
eigenlijk ben ik alleen maar van Saga fan geweest, veel muziek al wel gehoord en veel bands live gezien Maar Saga was toch wel heel bijzonder voor mij.
Hoe ervaren jullie dit?
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

tour

Beitragvon fransbouman » Do Jan 25, 2007 6:27 pm

Halo Eddy,

en tour hoop ik ook op. Duitsland wordt beter bediend, maar zitten meer fans. Is er vanuit Nederland geen contact met het management over europese tours voor 2007? Ik dacht dat fanclubs die contacten wel hadden of moeten we hiervoor naar Susi in Duitsland?
Of iets emotioneel wordt weet ik nooit. Michael zal wel doorgaan solo en misschien ooit terugkomen met een andere band of solo. Concerten zijn voor mij altijd emotioneel van bands waar je voor gaat. Toen ik de laatste keer afscheid nam in Zoetermeer dan heb je alleen je DVD's nog, kon ik ook wel janken. Life is life. Voor mij is wel belangrijk of de sound van Saga doorgaat met Ian en Jim Gilmour, een zanger kan in Canada wel gevonden worden. Het is natuurlijk geen Michael, maar ..... het zal een goede worden. Als Saga doorgaat wordt dat ook weer goed.
Geniet nu nog van de DVD's die je hebt en weet in april komt er weer een uit van de tour in 2005, dus.
Laten we eerst meer nieuws opvragen over tourschema's in Duitsland. Wie heeft er ingangen bij het management?

Sterkte ermee.

Een warme groet van Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Jan 25, 2007 10:28 pm

Frans, uit betrouwbare bron weet ik dat de tour pas in de herfst zal plaats vinden.
Ik denk ook dat het laatste concert met Michael ook wel huilen zal worden maar daarnaast hoop ik echt net wat jij zegt dat Saga gewoon door zal gaan met een nieuwe zanger.
De sound van Saga zal toch altijd uniek blijven en daarom ben ik ook fan eigenlijk. :)
En dan is er nog 1 datum in juli die niet bevestigd is nog maar dit is meer een festival.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

tour

Beitragvon fransbouman » Fr Jan 26, 2007 2:08 am

Hallo Eddy,
Merci voor je antwoord. Benieuwd naar je bronnen!!!
Ik hoop dat Saga nog optreed in het voorjaar, als dat Duitsland is kunnen we tcch een nederlandse club organiseren en met elkaar gaan?
Je spreekt over de herfst. Praat je dan over Nederland of................?

Tell me !!

Groet van Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Jan 26, 2007 5:54 pm

Frans, het lijkt me super als Saga komt dat we dan met een hele club zijn!!
Waar we dan heen moeten dat zien we dan wel. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Jan 31, 2007 10:40 pm

tjonge was dateven schrikken! Ik dacht dat Ian ook zou stoppen en dat we helemaa geen tour zouden krijgen. En jullie?

Ik hoop echt op een mooie tour in de herfst, en hoe het er dan voor Saga gaat uitzien zo verder zonder Michael dat zien we dan wel weer.
In ieder is Jim Gilmour goed bezig las ik op zijn site. Met samples van film muziek en hij wil ook een solo CD weer gaan maken. Gisteren nog naar de CD Instrumental Encounters geluisterd van Jim. Erg mooi!!!
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 2 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 2 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste