Saga

Saga

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Feb 02, 2007 2:52 pm

Het is wel erg rustig nu hier in het forum. Ik vond het zo leuk dat er veel Nederlandse fans bij waren gekomen. En net nu het voor Saga toch een wat moeilijke tijd is lijkt het me toch een steun voor Saga dat fans hier gaan posten. En voor straks op de concerten is het natuurlijk ook leuk dat Nederland flink vertegenwoordigd is. Dus laten we Saga flink gaan steunen met ons allen!!!!
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Hee die Eddie

Beitragvon eddie tattoo » Fr Feb 02, 2007 9:00 pm

Ben het wel met jou stelling eens ...Misschien kunnen wij Fan's ....Saga en Michael iets aanbieden ...Het moet ondanks het trieste moment van afscheid toch ook een feestje worden waar Saga en Michael op terug kunnen kijken....
Als jullie het er met mij eens zijn, kunnen we gaan brainstormen via het Forum
Tot Hoors
Eddie Tattoo :saga:
1963
eddie tattoo
 
Beiträge: 16
Registriert: Mi Jan 10, 2007 10:28 pm
Wohnort: Deventer Holland

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Feb 03, 2007 1:34 pm

Ja erg leuk idee Eddie, Saga zal wel geen Nederlands kunnen lezen dus dit kan mooi in het forum besproken worden. Ineke en ik waren al bezig met iets om Saga aan te bieden iets wat door alle fans gemaakt wordt ook maar heb jij hier nog geen mail over gehad?
Ik zal je zo dadelijk een mail sturen waar dit over ging. Daarnaast kunnen we natuurlijk gaan brainstormen wat we Michael aan kunnen bieden ik denk dat Michael dit ook echt zal waarderen en ik hoop dat het ook echt een feestje gaat worden zodat we met plezier aan het laatste optredn van Saga met Michael kunnen terug denken.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Mo Feb 05, 2007 12:28 am

Hoi,

Ben er weer! Voor onwetende forumbezoekers: ik kamp nog steeds met gevolgen van een gebroken vinger. Soms doet rechts het niet, dus vandaar dat ik er soms even niet ben.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Feb 05, 2007 12:18 pm

Leuk Ineke, ik ben blij dat het iets beter gaat! :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Feb 11, 2007 5:10 pm

Eddie, dat idee van een fotoboek wat je had vind ik erg leuk.
Ik heb een paar foto's waar ik met de bandleden opsta. Ik ga je ze sturen via mail.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Mo Feb 12, 2007 11:33 pm

Eddie,

Ik heb wel foto's van Saga, maar niet met mij of ons erbij. Heb je daar ook wat aan?
Ennuh, psssssssssssssssssst: ik wil maar met één persoon op de foto ........ :rofl:

Doei
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

stuur ze mij

Beitragvon eddie tattoo » Di Feb 13, 2007 11:37 pm

Hallo allemaal
Stuur mij alle foto's die jij leuk vind om in het boek te zien voor Saga en Michael.
goose05@home.nl o.v.v. foto's Saga boek
Ik heb net contact gehad met een radio zender in Cannada 5150fm.com....echt de moeite waard ...ik ben bij DJM ....live in de show geweest en hebben over Saga Ge chat
Hoort zegt het voort...echt een leuke zender.........
Groeten Eddie Ganzevles (Tattoo)
1963
eddie tattoo
 
Beiträge: 16
Registriert: Mi Jan 10, 2007 10:28 pm
Wohnort: Deventer Holland

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt ist 1 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 1 Gast (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast