Digi Fotoboek voor Saga en Michael

Digi Fotoboek voor Saga en Michael

Beitragvon eddie tattoo » So Feb 11, 2007 10:05 pm

Hallo Saga Fans
Er is reeds gevraagd door Ineke en de vrouw van Eddie oude Voshaar om een eigen meegemaakt verhaal over Saga in te sturen ...Nu ook het volgende idee...
Een ieder die speciale foto's heeft van Saga... en met Saga (Backstage)
Stuur ze mij ...ik maak er twee gelijke digi Foto boeken van en overhandig deze dan samen met jullie namens ons aller fan's tijdens een concert waarbij wij fans zoveel mogelijk aanwezig zullen zijn.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden ,en ik hoop op veel foto's voor Saga en Michael.
Het moet samen met de verhalen een blijvende herinnering zijn voor Saga en Michael.

Stuur de Foto's naar goose05@home.nl onder vermeldig van DigiFoto's Saga fotoboek
De kosten worden gedeeld door de inzenders ..deze zullen bijna te verwaarlozen zijn ..
Ook de namen van de inzenders komen in dit fotoboek

Groeten Eddie Ganzevles
1963
eddie tattoo
 
Beiträge: 16
Registriert: Mi Jan 10, 2007 10:28 pm
Wohnort: Deventer Holland

wat is het stil

Beitragvon eddie tattoo » Di Feb 13, 2007 11:51 pm

Beste mensen
Het boek voor Saga en Michael word een echt foto boek,alle foto's worden alleen voor dat boek gebruikt.
Het wordt een boek met ge uploade foto's via een prog. zo krijg je een leuk boek met bladzijden van foto papier.......

ik hoor van Jullie

Groeten Eddie Ganzevles
1963
eddie tattoo
 
Beiträge: 16
Registriert: Mi Jan 10, 2007 10:28 pm
Wohnort: Deventer Holland

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Feb 14, 2007 12:05 am

In het forum van
http://sagaplanet.siteboard.de/ zitten ook Nederlands fans, misschien kun je daar ook nog een oproep plaatsen. :)

Trudes
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

foto's

Beitragvon eddie tattoo » So Feb 25, 2007 1:02 pm

Beste Mensen ik heb nog geen foto binnen voor het boek
Niet dat ik zelf geen foto's heb ,maar het is wel zo leuk als een ieder die Saga een warm hart toe draagt ook in dat boek komt.
Dus mensen stuur mij jullie foto's.......

Groeten Eddie Ganzevles
1963
eddie tattoo
 
Beiträge: 16
Registriert: Mi Jan 10, 2007 10:28 pm
Wohnort: Deventer Holland

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 4 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 4 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste