En idee

En idee

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Feb 24, 2007 2:58 pm

Hallo allemaal,

Ik zat zo te denken Saga zal denk ik samen met Michael de laatste concerten wel gaan geven.
Veel fans zullen ook wel iets gaan aanbieden aan Saga maar ik heb net interviews van vroeger doorgelezen van Saga en wat me opviel is dat Saga er altijd bijzonder trots op is geweest om het meest moderne aan de fans ook aan te bieden. De eerste CD met een live concert en ook met live optredens altijd het meest nieuwe wat er was.
Nu kwam in net op het idee kunnen wij al fans Saga niet iets aanbieden wat ook het nieuwste is op digitaal gebied. Misschien een song van hun. Ik weet dit niet hoor het schiet me nu te binnen en soms lees je op internet wel eens iets en dan denk ik ook goh ik wist niet dat dit kon.
Nu hoop ik eigenlijk misschien zitten er hier bij ons wel echt muziek fans tussen die dit weten en die dan ook veel weten wat er op het gebied van computer en digitaal helemaal nieuw is. En of het inderdaad te doen is om als fan zoiets aan te bieden.

Nou ik hoor het wel. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 4 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 4 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste