Saga in Nederland 2007

Saga in Nederland 2007

Beitragvon fransbouman » Di Apr 03, 2007 11:21 pm

Hallo Ineke,

Das lang geleden, ik lees dat Saga 1,2 en 3 november 2007 in nederland optreed. Gaan we elkaar dan eens ontmoeten?

groet van Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Ineke » Mi Apr 04, 2007 11:04 pm

Hoi Frans,

Ik ga in ieder geval naar Heerhugowaard. Op dit moment vind ik 3 concerten achter elkaar een beetje te veel van het goede. Wel zit ik stiekempjes te denken aan Noorwegen of Pratteln. Ik heb namelijk nog een reischeque voor een reisje alleen tegoed. Maar Wenen (mijn favostad gekoppeld aan een hobby van me) blijft ook heel erg trekken.

Weet jij al waar je heen gaat?

Groetjes,
Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon fransbouman » Mi Apr 04, 2007 11:22 pm

Ha Ineke,

Ik wil wel naar alledrie, tenslotte is het deels een afscheidtour voor Sadler. Als het lukt met m'n werk gaat dat ook gebeuren! Oldenburg ligt bij oost Groningen dus ook daar kunnen we heen.
Heb je gelezen dat de DVD uit is ?Alleen Bol heeft haar nog niet.

groet van Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Ineke » Mi Apr 04, 2007 11:31 pm

Hoi Frans,

Nou, Groningen vind ik altijd al een crime ... Het is toch minimaal 2,5 uur rijden naar Hoogezand en dan ben je nog niet eens bij de grens.
Ik zie trouwensn net dat het niet eens drie data na elkaar zijn. Helmond is 24 november. Er is zeker eerst een foutje gemaakt ......
En die DVD moet toch later deze maand pas uitkomen?

Groet,
Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon fransbouman » Do Apr 05, 2007 8:31 am

Hallo Ineke,

dat klopt, maar het staat al op de Saga site. Ik denk dat Nederland deze maand volgt.
Als mensen onze gesprekken meelezen, dan hoop ik dat iemand met ideen komt om een duits concert met meerdere te bezoeken uit Nederland.Zelf zal ik de drie concerten in Nederland toch wel afgaan denk ik.
Is er trouwens al een gerucht of de band met een andere zanger doorgaat?

groet va Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Ineke » Do Apr 05, 2007 10:30 am

Geen idee!
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Apr 05, 2007 1:13 pm

Hi,
Wij gaan naar het conert in Helmond wat nu een andere datum heeft als eerst maar het is nu op een zaterdag dus dat is wel mooi meegenomen. :)_
En de planning is om naar Osnabruck en Munster te gaan.
Het is eigenlijk wel met gemixte gevoelens nu omdat het toch anders zal zijn dan eerst.
Ik weet niet Michael gaat weg als zanger maar ik vind dat je weing informatie hierover hoort en ook van de band weinig informatie dat maakt vind ik, dat je als fan toch een beetje een raar gevoel bij deze tour hebt. Ik houd eigenlijk meer van duidelijkheid hierover.
Wat erg leuk is dat er nu meer Nederlands fans op dit forum zitten en dat had het ook leuk kunnen maken nu op de concerten om elkaar te ontmoeten maar nogmaals ik zit erg met gemixte gevoelens.
Heeft iemand anders dit ook?
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon fransbouman » Do Apr 05, 2007 1:21 pm

Hallo Eddy,
Dat dit voor alle fans een bijzondere tour wordt snap ik. Jouw gemixte gevoelens? Wat zijn die dan?, omdat ik je wil begrijpen. Ik deel wel dat de band beter moet communiceren over de consequenties van Sadler's vertrek.
Elkaar ontmoeten op de tour lijkt mij leuk. Zelf zou ik ook wel naar Oldenburg willen, maar Munster en Osnabruck is dat makkelijk te berijden?
Helmond ga ik ook heen

groet van Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Apr 05, 2007 2:20 pm

Hoi Frans,

Wat die gemixte gevoelens betreft normaal verheug ik me ontzettend op de concerten en ik vind de voorpret alijd leuk.
Nu heb ik geen voorpret komt denk ik ook omdat je zo weinig informatie krijgt.
en ik heb het gevoel dat iedereen maar iets doet op de verschillende websites.
Het is niet echt georganiseerd,

Wat Osnabruck en Munster betreft als je eenmaal bij de grens bent jij komt uit Amersfoort zag ik dan is het heel erg gemakkleijk om daar heen te rijden ook een rustige autobaan.
Maar ik woon in Losser dichtbij de Duitse grens voor ons is het dan maar 1 uurtje rijden.
Helmond is voor ons nog het verste weg. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Do Apr 05, 2007 10:36 pm

@ Trudes,

Ik begrijp, denk ik, helemaal wat je bedoelt. Ik heb zelf ook behoorlijk gemixte gevolens over dit alles. En ik vind de berichtgeving naar de fans toe eigenlijk een beetje op het onbeschofte af. Ik persoonlijk vind dat je fans niet zo kunt en niet zo moet behandelen. En ik heb het niet alleen over de berichtgeving rondom Michael, maar ook al de beloften rondom het uitkomen van albums enzo, de late concertaankondigingen. En ook de splitsing van fans doet geen goed aan het algehele SAGAgevoel bij mij. En op de beide fora proef ik toch min of meer dat iedereen toch wel last heeft van die gemixte gevoelens en zich eigenlijk niet echt verheugd op de komende tour, maar eigenlijk min of meer in afwachting is van dat wat komen gaat ........... en dat weet dus nog steeds niemand.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 4 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 4 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste