Kwekkerdekwek: kletsdraad

Kwekkerdekwek: kletsdraad

Beitragvon Ineke » Do Mai 03, 2007 10:38 pm

Ik start hier ook maar even een kwekkerdekwek kletsdraad, dus gewoon even lekker kletsen over andere dingen dan Saga.

Ik was hier even een tijdje niet wegens persoonlijke omstandigheden. Als ik wat gemist heb ......... Het zal wel even een tijdje duren voor ik weer helemaal bij ben. En als ik nalatig ben geweest ofzo: stuur me dan even een PM-etje.

Groetjes!
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Ineke » Di Mai 22, 2007 10:22 pm

Tjee, wat is het hier stil!
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Kingsnake » Mi Mai 23, 2007 12:09 pm

Ik houd niet zo van kwekkerdekwek praat over iets anders dan Saga. ;)
Benutzeravatar
Kingsnake
 
Beiträge: 15
Registriert: Do Dez 21, 2006 12:59 pm
Wohnort: The Hague, Holland

Beitragvon Ineke » Mo Aug 06, 2007 5:42 pm

En je bent waarschijnlijk niet de enige, gezien het animo :D
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Kwekkerdekwek met een beetje SAGA

Beitragvon Ineke » Mo Aug 06, 2007 5:46 pm

Op 30 juni ging ik met Linda, haar vriendin Sara en Lex richting Nieuweschans voor het Keltisch Midzomer Feest of eigenlijk meer voor RAPALJE (ja, er is meer dan SAGA) Als vrij snel hadden wij allen dorst, dus stopten wij bij het Van der Valk hotel Wieringermeer. Dus: auto geparkeerd, SAGA-hoodie om mij heen geslagen en naar binnen. Wij wilden bij het raam zitten en hadden een tafel uitgekozen. En echt, het was zo raar: zie ik, terwijl ik wil gaan zitten, iemand met de t-shirtversie van mijn hoodie zitten. Natuurlijk is er meteen even contact. Erg leuk. Ik had wel langer met hem willen praten over SAGA, maar ja, dat doe je je reisgenoten niet aan en ook hij was niet alleen. Op een zeker moment liep hij even weg en achter op zijn t-shirt stonden dus de data van het eerste deel van de Trust-tour, terwijl op mijn hoodie de rest staat.
Ook heel erg leuk: Linda heeft een foto van mij gemaakt: mijn hoodie ligt in de vensterbank, en je ziet hem zitten met nog net de letter GA. Deze foto plaats ik op mijn site en als het zover is, dan plaats ik hier wel even een link.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Aug 06, 2007 6:29 pm

Leuk verhaal Ineke. :)

Eigenlijk kom je niet zo vaak echt Saga fans tegen buiten de concerten van Saga om dan.

Maar......... de meeste muziek liefhebbers kennen Saga wel als je met ze aan de praat komt en dat is altijd leuk om te horen. alleen zo jammer, ze weten bijna nooit dat er een nieuwe Cd uitkomt of dat Saga gaat optreden. Ik weet nooit zo hoe dit komt. Jullie enig idee?
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Di Aug 07, 2007 8:28 am

@ Trudes,

Nou, ik denk dat ze er niet zo mee bezig zijn als wij :D en wellicht ook geen forumlid / forumbezoeker, bezoekers van de site van SAGA.
En, bij mijzelf bespeur ik, sinds ik steeds meer bands heb ervaren, dat ik dus ook op meer sites ga luisteren en kijken en dan blijft er ook minder tijd over voor SAGA. Ik ben lang zo vaak niet meer op de SAGAfora als voorheen.
Ook zijn er behoorlijk veel van onze leeftijdgenootjes (hihihihi) die niet zo frequent achter de computer zitten.
Het zal wel een combinatie van allerlei factoren zijn.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt ist 1 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 1 Gast (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast