Aangenaam verrast

Aangenaam verrast

Beitragvon Tuurke » Do Jun 28, 2007 10:15 pm

Mijn eerst ervaring met SAGA dateert al weer uit 1982. Als militair gelegerd in Seedorf was de import LP Silent Knight via de Welzijnszorg verkrijgbaar. Bijna alle dagen werden we gewekt met Don't be late, een welhaast perfect begin van de dag.

Later schaften we ook Images at Twiight en het debuutalbum aan. We zijn in dit geval Arthur Vuijk en Gert Warnink. De LP's zijn jarenlang in mij bezit gebleven maar helaas niet meer bruikbaar. Ik kan me nog een concert herinneren in de Jaap Edenhal ergens 1984? waar ik het genoegen had bij te zijn.

Om eerlijk te zijn was ik de groep een beetje uit het oog verloren. De laatste LP die ik kocht was In Transit (heb ik nog steeds) met het magnifieke 'A Brief case' waar voor mij voor het eerst geweldig werd geexperimenteerd werd met een elektronische drum. Cesar Zuiderwijk, eat hour heart out !!

Maar daarna werd het wat mij betreft rustig en leefde in de zeer foute veronderstelling dat SAGA inmiddels wel uiteen gegaan zou zijn. TOT VANDAAG !! Kwam bij toeval de nieuwe DVD tegen. Toch maar even luisteren bij de mediamarkt. Kippenvel als nooit tevoren, wat een feest zeg.

Ga zeker proberen minimaal één van de komende concerten te bezoeken in Nederland of Duitsland.

Een herboren fan.
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Jun 29, 2007 6:05 pm

Welkom Tuurke, :wink:

Ja dit had ik ook toen ik de DVD beluisterde gelijk het heerlijke gevoel dit is Saga zoals Saga bedoelt is. :)
Heel erg leuk dat je terug bent als fan bij Saga en misschien treffen we elkaar op een concert.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Tuurke » Fr Jun 29, 2007 9:15 pm

Tja, wellicht. Hoe groot is de schare SAGA aanhangers in Nederland trouwens? Het heeft me namelijk altijd verbaasd dat een dergelijke band in Nederland relatief weinig aandacht heeft gekregen. Ik heb begin jaren '80 nog enthousiast brieven en samples naar Frits Spits gestuurd (de Avondspits) maar helaas .....
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Jul 01, 2007 12:13 pm

Echte Saga fans dat zou ik niet weten, ik las laatst dat de nieuwe DVD ong. 1000 keer verkocht is in Nederland. Ik weet niet of dit bepalend is voor het aantal fans.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 5 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 5 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 343 Besuchern, die am Do Mär 28, 2024 9:14 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste