Saga bedankt voor zoveel disrespect in Helmond

Saga bedankt voor zoveel disrespect in Helmond

Beitragvon fransbouman » So Nov 25, 2007 12:26 pm

Beste Saga fans,

Zoveel fans uit veel delen van Nederland voor een deur laten staan en niet mee willen werken aan oplossingen. Ik dacht dat zij beter zouden weten. Ik heb even genoeg van de muziek van hun nu. Zoveel disrespect voor hun trouwe fans. Je moet maar lef hebben.
Een avond uit naar Saga met alvast saga muziek in de auto werd daarmee een deceptie.
Wie weet wordt het ooit nog iets met een nieuwe zanger.
groet voor alle Saga fans. Ik hoop op betere tijden.

Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Ineke » So Nov 25, 2007 2:48 pm

Hoi Frans,

Ik ben ontzettend teleurgesteld. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.

Er zijn op het andere forum ook al meerdere reacties van andere fans.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Tuurke » So Nov 25, 2007 3:02 pm

Frans,

Ook ik ben uiteraard enorm teleurgesteld. Laten we echter even afwachten wat de daadwerkelijke reden van het afzeggen was. Ik heb zo maar het idee dat er veel meer speelt dan we weten. Ik bedoel, politie in het hotel in Eindhoven, een buschauffeur die klaarblijkelijk teveel uren heeft gemaakt, de band die helemaal niet in Helmond geweest schijnt te zijn, een touroperator die helemaal overstuur lijkt te zijn. Kortom, te veel vaagheden op een geheel ander niveau.

@Ineke,

Ik heb nog naar je uitgekeken. Stond vanaf 19:15 voor de deur maar heb je toch gemist. Jammer, in ieder geval van mijn kant enorm bedankt voor de effort die je in het boek hebt gestoken. Wellicht tot binnenkort als het Helmondse concert alsnog gegeven wordt, waar dan ook.
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon Ineke » So Nov 25, 2007 3:02 pm

Ik ben sagarijnig! U ook?
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Ineke » So Nov 25, 2007 3:09 pm

Tuurke hat geschrieben:Frans,

Ook ik ben uiteraard enorm teleurgesteld. Laten we echter even afwachten wat de daadwerkelijke reden van het afzeggen was. Ik heb zo maar het idee dat er veel meer speelt dan we weten. Ik bedoel, politie in het hotel in Eindhoven, een buschauffeur die klaarblijkelijk teveel uren heeft gemaakt, de band die helemaal niet in Helmond geweest schijnt te zijn, een touroperator die helemaal overstuur lijkt te zijn. Kortom, te veel vaagheden op een geheel ander niveau.

@Ineke,

Ik heb nog naar je uitgekeken. Stond vanaf 19:15 voor de deur maar heb je toch gemist. Jammer, in ieder geval van mijn kant enorm bedankt voor de effort die je in het boek hebt gestoken. Wellicht tot binnenkort als het Helmondse concert alsnog gegeven wordt, waar dan ook.


Het verhaal rammelt aan alle kanten. Ik heb in ieder geval Plato gemaild en als ik wat hoor, dan laat ik het weten. En verder maar afwachten tot wij iets van Saga horen, maar dat kon nog wel eens even duren i.v.m. mogelijke juridische procedures.
Ja, en ik heb ook naar jullie allemaal uitgekeken. Trudes en ik waren vrij laat, want The Urge zou zo rond 20.45 uur beginnen. Ik denk dat de meesten al weg waren.
Zuletzt geändert von Ineke am So Nov 25, 2007 3:19 pm, insgesamt 1-mal geändert.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon fransbouman » So Nov 25, 2007 3:18 pm

Beste Luitjes,
Mijn ervaring is niet dat bands gericht zijn op het herstellen van dit soort zaken. Meestal worden zaaleigenaren ook beducht om risico's aan te gaan voor de 2e keer. Van Morrison flikt het weleens som eerder van het toneel te verdwijnen, maar speelt uiteindelijk wel.
Tuurke, werk jij bij de politie?Of ben je PI?

Voorlopig zijn alle data voor hun nu vastgelegd in Duitsland en Saga zal wel snel richting Canada verdwijnen.

groet voor allemaal beste fans..........
Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Tuurke » So Nov 25, 2007 3:32 pm

Frans,

Er zijn meer forums dan alleen deze waar nog meer nieuws te halen valt.
Zie http://sagaplanet.siteboard.de/portal.htm

Hoe dan ook, ik heb eveneens voor Jan L. een trip van zo'n 300 km moeten maken. Schrale troost voor mij was het feit dat ik eindelijk een oude dienstmaat na 15 jaar weer kon begroeten en dat we nu meer dan genoeg tijd hadden om bij te praten. Overigens zit hij wel bij de politie :eg:
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Nov 25, 2007 3:51 pm

Ja ik was ook enorm teleurgesteld maar laten we nu even wachten op een verklaring van Saga.
Ik hoop dat Saga karakter toont om met een persoonlijke verklaring te komen.
hadden ze gisteravond al moeten doen, maar goed.

P.S. nog iemand zin in Munchen? :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Tuurke » So Nov 25, 2007 4:41 pm

Op dit forum en op Sagaplanet.siteboard.de staat een verklaring van de band.
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Nov 25, 2007 4:56 pm

dit is te lezen op de site van plato ik denk wel dat het aan plato heeft gelegen.

SAGA (CAN) -
Helaas is de show kort voordat de deuren open gingen gecanceld wegens technische problemen. We hadden geen tijd om iedereen op tijd te informeren. Excuses voor het ongemak. Tickets worden bij de verkooppunten ingenomen. -
Due to technical problems we had to cancel the show 55 minutes before doors opened. We had no time to inform the public upfront, sorry for the inconvenience caused by this. Please go back with the tickets where you bought it and they will return your money.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » So Nov 25, 2007 6:46 pm

Ik vind dat én Saga én Plato er zich met deze verklaringen heel gemakkelijk van af maken. Ik ben afwachtende.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon fransbouman » So Nov 25, 2007 10:27 pm

Hallo Allen,

benieuwd waarom Tuurke de verklaring van Plato in twijfel trekt. Waar vandaan komt het nieuws of the rumours, dat Saga er in het geheel niet geweest is? In Helmond dus.
En een politie inval in een hotel en bij Saga?
Fictie of fact?
Aan de deur zei iemand van Plato, dat Saga niet mee wilde werken aan een oplossing. Het defect zou in de middag al geconstateerd zijn aan de installatie van Saga, waardoor geluid niet optimaal of betrouwbaar was. Vervolgesn is er door Plato een aanbod gedaan om via hun technische/apparatuur relaties voor een oplossing te zorgen. lees wellicht andere versterkers o.i.d.
Dat vind ik iets anders, dan wat ze nu beweren op de site.
Hoe dan ook zijn veel mensen de dupe geweest.
En helaas heb ik geen tijd meer om naar Duitsland af te reizen.

groet van Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Nov 25, 2007 10:52 pm

Ja ik weet het ook niet Frans, ik denk dat we allemaal zo teleurgesteld zijn omdat we Saga zo graag wilden zien!

Maar ik heb bij Plato op de website gekeken en als er vanvond een band had gespeeld dan had ik het verhaal van Saga ook erg raar gevonden maar er speelt pas een band weer op de 14 december.

In al die jaren dat ik fan ben heeft Saga nog nooit een concert gecanceld, ik hoop echt dat er nog een concert zal komen waar alle Nederlandse fans naar toe kunnen.

Dit concert in Helmond was ook voor ons fans zo leuk geweest omdat er veel nederlandse fans van dit forum naar toe gingen en het was superleuk geweest als we elkaar allemaal gezien hadden en er komt nog bij dat Ineke en ik een boek wilden overhandigen aan Saga met allemaal verhalen van veel fans die een verhaal over Saga hebben gemaakt, het is gewoon een erge teleurstelling geweest al met al.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Jan Nijenhuis » Mo Nov 26, 2007 1:40 pm

nog steeds pissed en ik ga met Frans mee dat ik er ff genoeg van heb.
Het Palto verhaal klopt volgens mij want SAGA heeft gisteren (lees zondag) een geweldig concert gegeven in Mainz. Dus het moet wel iets te maken hebben met de digitale PA en dus het niet willen meewerken aan een oplossing door SAGA management.

Wel de gage opstrijken nadat er gemeld is dat de problemen opgelost zijn en dan toch vertrekken, hier heb ik geen goed woord voor over.

SAGA moet een gebaar maken aan alle fans die kosten hebben gemaakt om naar helmond te reizen voor niets.
Don't be fooled by what you see
I'm just an ordinary man
Jan Nijenhuis
 
Beiträge: 12
Registriert: Fr Mär 23, 2007 5:23 pm
Wohnort: Zutphen

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Nov 26, 2007 3:08 pm

Hoe weet je dit Jan dat Saga wel de gage heeft gekregen? dit vind ik op zich dan niet zo erg want het was plato's schuld dat ze het daar niet voor elkaar hadden maar ik vind dan wel nu, Saga had wel even kunnen blijven om met de fans te praten.

Maar misschien heeft dit ook te maken met de sfeer die er geheerst heeft dat ze moesten vertrekken, ik weet het ook niet.

Het is gewoon balen dat we ze niet gezien hebben.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands
Nächste

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt ist 1 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 1 Gast (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast