Saga bedankt voor zoveel disrespect in Helmond

Beitragvon thuur 10000 » Di Nov 27, 2007 6:12 pm

waarom wordt mijn mail niet op de site gezet????

Moet toch ook tegen kritiek kunnen Eddy-Ik kan ze het helaas niet zo snel vergeven---vind dat je het de jongens erg makkelijk maakt. Sorry maar het is al erg bij een normaal concert maar nu voor al die mensen hun laatste mogelijkheid om Saga te zien, Dan moeten ze het fatsoen hebben ze het recht in de ogen te zeggen!! Dat is mijn mening zo ga je niet met Fans om. Ze hadden teminste al een vervangend concert kunnen aanbieding maar ook daar is niks gekomen.......
Nee ben echt teleugesteld en mijn god ik was nog niet eens daar!!!

en nog eens ik zou nu ook niet meer naar concert gaan als ik daar gestaan had.

De concerten waren echt mooi maar als allerlaatste concert had ik echt iets groters verwacht.
thuur 10000
 
Beiträge: 8
Registriert: Fr Nov 09, 2007 12:27 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Di Nov 27, 2007 7:42 pm

Hoi thuur op dit forum zijn we volop bezig met ons allen om Saga een bericht te sturen dat we erg teleurgesteld zijn in alles. Ga daar ook even kijken, dan kunnen we samen iets doen!!! Daar zijn heel veel Nederlandse fans die allemaal een antwoord willen op onze vragen!

Dit forum bedoel ik dan :)

http://sagaplanet.siteboard.de/portal.htm
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Di Nov 27, 2007 9:23 pm

In antwoord op mijn vraag, kreeg ik het volgende antwoord van Gabriel Bruins. Ik was het er gisteren vergeten op te zeggen :oops:

Beste Ineke,

op www.poppodiumplato.nl onder de kop nieuws hebben we onze ervaring verteld m.b.t. de Saga show.

dit is de werkelijke beleving door ons, eerlijkheidshalve denk ik dat er iets was met de crew, onvrede, een niet werkende PA tafel, of iets dergelijks, maar er was iets onderhuids waar geen vinger op te leggen was. Ik denk dat Saga als band geen blaam treft in dit verhaal, maar dat hun roadcrew hun ook wat hebben voorgehouden wat niet waar was, of op zijn minst niet op te lossen was geweest. Zodat de band op advies van hun duitse crew de show niet door heeft laten gaan.

De kans dat er iets onderling met de band was en dat dat aan de basis ligt van de cancelatie zou kunnen maar is ons niet bekend, geruchten deden op de dag al wel enigszins de ronde. band kwam niet soundchecken, crew wou heel vroeg eten, allemaal wat rare moves en een laconieke instelling van de crew. Boevendien heeft support nooit niet de moeite genomen om uitteladen en vertrokken alweer bijtijds, nog voor de cancelatie definitief was.

Wij waren trouwens ook de organisatoren van de show in Heerhugowaard en Zoetermeer en hebben daar geen enkele problemen gehad, niet met de band, maar crew was wat jumpy, als je begrijpt wat ik bedoel.

Kortom denk ik dat de crew sochtens al wist dat het concert niet doorging, ze hebben hele dag mooi weer gespeeld, gezocht naar problemen om de show maar te kunnen cancelen. om 17.50 was alles in een keer perfect volgens hun en is de volledige gage aan de bands tourmanger gegeven (de duitse susi). Nog geen 10 minuten later heeft susi samen met haar man/vriend (de FOH man) de stekker er uit getrokken en begonnen ze weer terug met inladen. geld was binnen en ons bekroop het gevoel dat de reden van het opzetten was alleen maar diende om de gage te kunnen opstrijken en geklaag van hun over electriciteit (we doen dus over 50 bands zonder problemen) als reden hebben gebruikt als zijnde onze schuld.

Hopelijk kun je hier wat mee en kun je dit verwoorden op een nette manier naar de fans.

Onze sterkste troef om ons gelijk te bewijzen is uiteraard ook het feit dat wij bij een uitverkochtte show hadden staan, daar hebben wij er 3 van per jaar, dus zouden we alle middelen hebben aangereikt om deze show op welke manier dan ook doorgang te laten vinden.

heel spijtig allemaal.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Ineke » Di Nov 27, 2007 9:25 pm

[quote="thuur 10000"]waarom wordt mijn mail niet op de site gezet????

[quote]

Hoi Tuur10000,

Wat bedoel je hiermee?
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon thuur 10000 » Mi Nov 28, 2007 10:57 am

sorry maar dit doe ik niet...of ze nemen uitzich zelf het besluit of ze laten het.
Het zijn volwassen mensen en moeten toch weten wat ze voor velen betekent hebben door de jaren heen!
Nee,ik vind het niet netjes en ben ook echt niet over te spreken.
Op zijn minst had de BAND een mail kunnen schrijven en niet die Susi!!



Rock on morgen komt IQ hopenljk komen die wel;-))))


thuur
thuur 10000
 
Beiträge: 8
Registriert: Fr Nov 09, 2007 12:27 pm
Vorherige

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 2 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 2 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste