nieuwe zanger??

nieuwe zanger??

Beitragvon fransbouman » Fr Nov 30, 2007 1:02 am

Beste luitjes,

Ik ben benieuwd of de band nog een laatste concert gaat geven in Nederland. Denk het niet. Mensen zijn vaak eigenwijs en te trots. En ik denk vooral Michael.
Ik heb al sinds zaterdag geen Saga gedraaid en ook geen DVD gezien, behoefte blijft even weg.
Wel heb ik naar John Wetton geluisterd die genoemd wordt als opvolger van Michael.
Ik moet zeggen, dat zou een goede keus zijn. Hij zingt als een zanger die past bij de broers Crichton en Gilmour. Qua zang zelfs een verbetering, in elk geval geen teruggang. Ik ken zijn live performance niet, dus dat kan tegenvallen. Michael was daar goed in.

Wat vinden jullie van mijn opmerkingen

groet van Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon thuur 10000 » Fr Nov 30, 2007 10:54 am

Beste Frans,

Ik kan mij dat niet voorstellen, denk echt niet dat john wetton Saga materiaal gaat zingen. Het is een topmuzikant die al zoveel eigen dingen gedaan heeft, ASIA,King Crimson,UK...en dan veel solo albums en projecten. Momenteel heeft hij net een hart O.P ondergaan.....
De ruinie van ASIA is heel succesvol geweest en de tour moest onderbroken worden vanwege zijn O.P....
Ja hij was een keer in het voorprogramma van Saga......maar de kans is klein....

Heb jij een voorstel.....

Fish;-)))))
thuur 10000
 
Beiträge: 8
Registriert: Fr Nov 09, 2007 12:27 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Nov 30, 2007 6:06 pm

Frans heb jij op dit forum gekeken, misschien dat er nog een concert in Nederland gaat komen. De nederlandse promotor is er erg druk mee. en als dit er komt dan ga je toch wel he? :)

http://sagaplanet.siteboard.de/portal.htm

ja en John wetton zou ik ook fantastisch vinden als zanger maar hij heeft pas een hart operatie gehad toch? Volgens mij was zijn tour gecanceld omdat hij in het ziekenhuis zou liggen.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon fransbouman » Fr Nov 30, 2007 6:47 pm

Ja luitjes,
dan wordt Saga toch nog een revalidatieband of een ziekenboeg? Wetton aan zijn hart en wat te zeggen van de Saga drummers. Hebben de Stones dan toch een betere conditie?
Op de site wordt ook een oproep gedaan voor een zanger, dus wie weet wat we nog krijgen.

Als Saga toch nog terugkomt ga ik zeker als ik vrij kan maken. Maar wil Saga, durven ze?, nog wel.
En welke promotor gaat het aan? Met risico?

gr, Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Nov 30, 2007 6:56 pm

Ja Frans, heb je het forum niet gelezen waar ik de link van stuurde?
Daar staat alles te lezen wat de Nederlandse promotor gaat doen.

Ik denk dat Saga wel terug moet komen want het is allemaal niet zo netjes gegaan.
en als Saga verder wil als band dan willen ze toch ook in Nederland wer optreden neem ik aan.
Ga nu kijken in dat andere forum ik vind het niet leuk voor Saga als ik alles in dit forum zou schrijven dit is meer het officiele forum.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon fransbouman » Fr Nov 30, 2007 10:15 pm

Hallo Luitjes,

Ik ben net op de andere site geweest en heel veel pages gelezen.
Leuk dat Gabriel zich gaat inzetten voor een extra afscheidsconcert in Nederland,wie weet lukt het, dat zou mooi zijn. De brief die Ian schrijft over Helmond lijkt plausibel. Saga zou eiegnlijk belazerd zijn door de crew zelf. Die kale gitaar roadie lijkt mij toch wel betrouwbaar, of???
En dan die Susie die telkens genoemd wordt, welke rollen speelt zij eigenlijk?

groet en wie weet eindelijk tot ziens in.....................
Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Nov 30, 2007 11:45 pm

:)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Sa Dez 01, 2007 1:54 am

ging even iets fout, nog een keer
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Ineke » Sa Dez 01, 2007 1:56 am

fransbouman hat geschrieben:Hallo Luitjes,

Ik ben net op de andere site geweest en heel veel pages gelezen.
Leuk dat Gabriel zich gaat inzetten voor een extra afscheidsconcert in Nederland,wie weet lukt het, dat zou mooi zijn. De brief die Ian schrijft over Helmond lijkt plausibel. Saga zou eiegnlijk belazerd zijn door de crew zelf. Die kale gitaar roadie lijkt mij toch wel betrouwbaar, of???
En dan die Susie die telkens genoemd wordt, welke rollen speelt zij eigenlijk?

groet en wie weet eindelijk tot ziens in.....................
Frans


Zij is hier de baas én tourmanager ....
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 5 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 5 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste