nieuwe zanger Rob Moratti op MySpace

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Di Okt 07, 2008 2:27 pm

Ja, als je maar vaak genoeg namen blijft roepen dan komt er vanzelf een langs waar van ik denk, hee. )

nee, ik ben niet goed in namen. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

nog maar een seen band

Beitragvon fransbouman » Do Mär 26, 2009 11:41 pm

He ouwe lullen,
al eens gehoord van Pain of Salvation uit Scandinavië. Ook goed, maar daar gaat het hier niet over.
In de nieuwe sound van Saga hoor ik veel plezier en energie, ikgeloof in de nieuwe zanger Rob
Ik denk dat de europese tour succesvol zal worden en Saga juist zonder Michael nieuwe inspiratie heeft opgedaan en zal laten horen en zien.

groet
Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Mär 30, 2009 3:32 pm

Pain Of salvation ken ik! vind sommige nummers erg goed.

Maar hebben jullie de recensies gelezen van de Duitse pers, allemaal heel positief! :)

Vind ik leuk voor Saga en voor Rob!
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

helemaal top die Rob en dat rijmt

Beitragvon fransbouman » Mo Mär 30, 2009 4:56 pm

Hallo Eddy,
Ik geloof ook dat de pers positief is. Die Rob zingt goed en ik merk dat het hart van Saga toch weer de broers Crichton en Gilmour zijn. Saga gaat met Rob Moratti een goede tour tegemoet, en ik geloof dat ook Nederland positief zal zijn. Aan de foto's van Rob te zien is het wel een womanizer geloof ik. Dat helpt de vrouwelijke fans over de streep :D
Verder alles goed met mij, ik overweeg om 18 april nog te gaan, maar ja ik zit wel in een verhuizing dan, weet niet of mijn partner dat een goed idee vindt Zij is nl. niet zo'n fan als ik. Ik zou dan alleen gaan hoor. :roll:
Feestje bouwen lijkt mij. Jij gaat in elk geval naar Apeldoorn?

groet
Frans :sing:
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Mär 30, 2009 7:16 pm

Ik ga zeker de 18e naar Uden daarna kijk ik nog maar ik wil wel graag zoveel mogelijk concerten zien. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon eddtheduck » Do Apr 16, 2009 7:01 pm

Ik zie jullie de 18e in Uden. Lijkt me leuk.

For all time sake. Ik heb Saga voor het eerst gezien in Sittard (1984 of zo). Daarna inderdaad in het Congresgebouw in Den Haag met het meest wazige voorprogramma ooit; Sigue Sigue Sputnik. En daarna nog 6 keer of zo. Fish heb ik vorig jaar in 013 gezien en ik moet zeggen, je kunt tegenwoordig beter naar een Fish concert gaan dan naar Marillion... Porcupine Tree is op dit moment ook mijn favoriet. Steven Wilson timmert verder ook nog aan de weg met Blackfield en nog wat andere dingen. Die man is goed bezig. Verdere toppers: Rush (al 30 jaar), Beardfish (voor de Prog en Zappa liefhebber), nieuwe cd 'Pure' van Pendragon, It Bites en Frost...

Oh ja, en natuurlijk Saga's The Human Condition is ook niet verkeerd.
eddtheduck
 
Beiträge: 3
Registriert: So Nov 25, 2007 11:19 am

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Apr 16, 2009 8:00 pm

Yep, tot zaterdag!!

Ik hoop dat het een geweldig concert gaat worden!
En ook veel mensen van dit forum te zien! :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon SergeMannee » Mo Apr 20, 2009 6:02 pm

pfffff....wat een ellende zeg, die nieuwe zanger.... een soort europe op retour!!

hahahaha..... nou, het spijt me maar het kan me niet bekoren... het word zo'n
zelfde verhaal als dream theater.... zolang die zn hoofd houd blijft het mooi hahahha
sorry voor dit commentaar maar een forum is ook om je mening te uiten, vandaar dit schrijven!!

ik wist het... de chipmunks zijn weer terug pfffffffffffft
SergeMannee
 
Beiträge: 17
Registriert: Fr Okt 03, 2008 11:04 am
Wohnort: The Haque - Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Apr 20, 2009 6:42 pm

Och wat jammer nu!
Nee. natuurlijk mag je schrijven wat je ervan denkt. Ik denk dat ook daar de concerten voor zijn. pas als je geweest bent kun je een oordeel geven en dat heb jij gedaan.

Ik vind Saga wel heel verfrissend klinken. Nu staat de hele band op het toneel vind ik.
Eerder trok Michael alles naar zich toe.

In Uden speelde Saga ontzettend goed en de nieuwe zanger is anders maar hij deed het wel goed vond ik.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands
Vorherige

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 2 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 2 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste