Saga in Nederland 2009

Saga in Nederland 2009

Beitragvon Botje » Di Okt 07, 2008 8:57 am

Saga komt terug naar Nederland.

18 April 2009 De Pul - Uden
19 April 2009 P3 - Purmerend

Landelijk zal de entree 25 euro bedragen.

De show op 18 April word de goedmaak show die Saga heeft beloofd aan zijn Nederlandse fans. Tickets voor deze show zullen via een speciale site worden
aangeboden ticketverkoopsite met een prijs van 20 euro per ticket, zodat eerder
gemaakte reserveringskosten niet opnieuw hoeven te worden gemaakt.

Hou het forum en de berichtgeving in de gaten. Verkoop van de 20 euro kaarten, uitsluitend voor de Uden show op 18 April, begint op Vrijdag 10 October.
Botje
 
Beiträge: 9
Registriert: Mo Okt 06, 2008 6:54 pm

Beitragvon SergeMannee » Di Okt 07, 2008 2:16 pm

"of old places" :evil:
SergeMannee
 
Beiträge: 17
Registriert: Fr Okt 03, 2008 11:04 am
Wohnort: The Haque - Netherlands

Beitragvon Tuurke » Mi Okt 08, 2008 8:30 pm

Zal ik dan toch......... De teleurstelling van Helmond is zo langzaam aan weggezakt. De kaartjes van toen staan nog steeds geklemd in de sponningen van de vitrinekast achter mij. Nooit gereclameerd bij Ticketservice, gewoon laksheid.

Uden opgezocht.... shit, wel een eind weg. Twijfel,twijfel en nog een keer twijfel. En toch kriebelt het. Ach, what the hell, zaterdag ga ik gewoon weer opnieuw kaarten bestellen !!! Ik hoop alle Plato teleurgestelden alsnog te kunnen begroeten, ondanks alle lelijke woorden die we onder andere op dit forum hebben uiitgesproken.
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Okt 08, 2008 9:03 pm

Hee Tuurke, leuk!!

Wij gaan naar beide concerten in Uden en Purmerend dus we zullen je daar vast en zeker tegenkomen!! Ik hoop ook dat veel fans uit nederland gaan!


Trudes
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Botje » Mi Okt 08, 2008 11:23 pm

Tuurke hat geschrieben:Zal ik dan toch......... De teleurstelling van Helmond is zo langzaam aan weggezakt. De kaartjes van toen staan nog steeds geklemd in de sponningen van de vitrinekast achter mij. Nooit gereclameerd bij Ticketservice, gewoon laksheid.

Uden opgezocht.... shit, wel een eind weg. Twijfel,twijfel en nog een keer twijfel. En toch kriebelt het. Ach, what the hell, zaterdag ga ik gewoon weer opnieuw kaarten bestellen !!! Ik hoop alle Plato teleurgestelden alsnog te kunnen begroeten, ondanks alle lelijke woorden die we onder andere op dit forum hebben uiitgesproken.


Tuurke,

ticketservice kaarten mogen nog ten alle tijde worden ingeleverd, zit geen houdbaarheids datum op. dus jouw ouwe tickets zijn nog steeds geld waard.

op: http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp en dan bij zoek intikken: Saga
zijn de kaarten al vanaf morgenvroeg te verkrijgen voor 20 euro.
Botje
 
Beiträge: 9
Registriert: Mo Okt 06, 2008 6:54 pm

Beitragvon Tuurke » Sa Okt 11, 2008 10:49 am

Botje,

Dank voor de info. Inmiddels kaarten besteld. Zie jullie allemaal wel weer in Uden of Purmerend.
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Okt 11, 2008 11:48 am

ja, ik heb ook de kaarten voor Uden al besteld. Lijkt me geweldig leuk om kennis te maken met al de Nederlandse fans van het forum!!!
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon SergeMannee » Fr Okt 17, 2008 7:58 pm

ja ja ...wie had dat kunnen denken...hahahaha Saga in Uden pfffffff sorry hoor!!

het jaar daarop ....Klazienaveen?

Bild

no effence do!
SergeMannee
 
Beiträge: 17
Registriert: Fr Okt 03, 2008 11:04 am
Wohnort: The Haque - Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Okt 17, 2008 8:53 pm

Nou, daar heeft Saga in 1997 ook al gespeeld en is een hele gezellige zaal. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 4 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 4 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste