Saga apeldoorn

Saga apeldoorn

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Okt 29, 2008 8:05 pm

Ik las net dat saga ook naar Apeldoorn komt, staat geen naam van een zaal bij, heeft iemand enig idee welke zaal in aanmerking kan komen?

En 3 keer nederland!!! :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Botje » Mo Nov 03, 2008 12:30 pm

Gigant in Apeldoorn is de zaal.
Botje
 
Beiträge: 9
Registriert: Mo Okt 06, 2008 6:54 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Nov 03, 2008 3:48 pm

Hoi Botje, ja ik had het net gelezen dat je geantwoord had ik dacht al dat je Nederlands was. :)

maar ken jij deze zaal?
en welke concerten ga jij naar toe?
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Botje » Mi Nov 05, 2008 1:17 pm

Hey Eddy,

Ben er lang geleden eens geweest, wel prettige zaal wat ik me kan herrineren.

Ik ga alle drie shows aanwezig zijn.

Voorprogramma overigens word het Engelse: It Bites

tot april.....
Botje
 
Beiträge: 9
Registriert: Mo Okt 06, 2008 6:54 pm

concerten in Nederland 2009

Beitragvon fransbouman » Mo Jan 05, 2009 10:52 pm

Hallo Edy,

daar ben ik weer eens. Hoe staat het met je Saga leven, is er leven na Michael Sadler?
Ik denk dat je nog meer talenten hebt dan Saga fan te zijn. Op Bol zag ik al dat 3 maart de DVD/cd box !! 4 plaatjes dus uitkomt! Genieten?
Er zijn concerten op 18 en 19 april en 12 mei Ik moet nog kaarten bestellen. Heb jij al kaarten? Ik vond het aanbod van € 5,= korting op een concert wel heel magertjes als tegemoetkoming van Plato.
Maar ik ga in elk geval een concert zien. Is er al een bootleg met de nieuwe zanger?
hoop weer op een levende site van de nederlanders.
Wie zit er ook op Hyves, kunnen we daar ook op contacten. (Hyves Saga fans Nederland)

groet
Frans :prost:
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Jan 07, 2009 8:21 pm

Hee Frans, :)

Hoe bedoel andere talenten dan alleen Saga fan zijn? :)

Ja kaarten voor Uden heb ik al, heb ik gelijk besteld vond het wel een mooie geste naar de fans toe, uiteindelijk kom je er toch nooit precies achter wiens schuld het nu was.
Ik ben heel benieuwd hoe Saga het gaat doen met nieuwe zanger net nog een artikel gelezen in IO pages over Saga en de nieuwe zanger. heel erg leuk artikel, Michael had ook nog een verhaal en It Bites de supportact stonden er ook bij met een interview.

En ik wil graag nog naar Apeldoorn en Oberhausen gaan.

ja, en ik zat ook te wachten op wat samples met de nieuwe zanger maar daar word wel errug geheimzinnig over gedaan, vind ik een beetje jammer als Saga de nieuwe zanger goed vind dan vinden de fans hem zeker ook goed. Het lijkt wel of ze bang zijn voor de tijd iets te laten horen van hem.

Hyves sites vind ik niet zoveel aan kom ik zelden maar die bestaan er wel.
ook van een Nederlandse fan maar je moet je dan altijd aanmelden.

Trudes
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

van Frans

Beitragvon fransbouman » Mi Jan 07, 2009 11:24 pm

Hallo Trudes,
Mensen hebben altiojd meer talenten en ooit heb jij vlgs mij mij verteld dat je ook nog leuk werrk hebt of deed.
Ik ben zeer beneiuwd naar nieuwe zanger en hoop dat iemand iets kan jatten van een site of.......
Zelf heb ik al een kaart voor Apeldoorn en ik weeg nog met Purmerend en Uden.
Het lijkt ver weg maar is al snel. Ik verhuis ook nog eind april en ik heb drukke baan en eigen adviesburo ernaast.

groet
van Frans :)

NB Wie helpt ons aan een sample van Saga nieuwe stijl? ;)
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Jan 07, 2009 11:50 pm

Ja, leuke oproep Frans!

ik hoop ook veel Nederlandse Saga fans te ontmoeten tijdens deze SAGA tour!!

En waar ga je naar toe verhuizen?
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Frans

Beitragvon fransbouman » Do Jan 08, 2009 12:00 am

Hoi Trudes,
Wie weet gaan er mensen reageren ( wie o wie) op dde oproep, you tube zal binnenkort wel ontdekt worden. Voordat de DVd in maart uitkomt.
Als je in Apeldoorn komt kunnenw e elkaar ontmoeten, meerr webbers zullen er zijn. Ik wilde dat al in Helmond. Ik weet nog dat ik toen dacht, leuk om eens wat mensen op te zoeken van de site tijdens, voor en na het concert. Maar we weten hoe dat afliep. Eigenlijk was dat toen een dubbele domper. Geen concert en geen nieuwe ontmoetingen.
Eigenlijkdacht ik ook dat er nog een fandag zou komen. Is dat verwaterd?
Verhuizen doe ik einde april binnen Amersfoort naar de beroemde Fenix wijk Vathorst, mooie nieuwbouw, mooi woonplan.
Waar woon jij ook alweer?

groet
Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Jan 08, 2009 8:34 pm

Hoi Frans,

Ja wilde in in Helmond ook al. En Ineke en ik met dat boek dan? Maar goed als Saga fan maak je van alles mee er is iedere keer wel iets met Saga maar wel leuk toch? :)

Ja , die fandag ik heb laast nog net Coen gemaild, Coen is diegene waar we de fandag zouden houden in de herberg in Limburg. Hij vond het nog steeds een leuk idee maar liever in het voorjaar. In februari gaat hij ook nog trouwen.

Maar ik denk ik maart of zo moeten we maar eens weer rondvragen wie er nog allemaal wil komen. leuker is dan ook om meteen een datum te hebben.

Goh en die wijk klinkt erg luxe, ik ga eens googlen wat dat voor wijk is, lijkt me ook een aparte woonwijk dan.

Ik woon in Losser, ligt in Twente dicht bij de Duitse grens.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Hee Hallo Eddie en Trudes

Beitragvon eddie tattoo » Mi Feb 04, 2009 10:14 pm

Hier weer eens een berichtje van mij Eddie Tattoo Ganzevles...
Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe geluid van Saga ...Heb jij al iets gehoord???
Ik Ga naar Uden En Apeldoorn ..de laatste is voor mij wel mooi dicht bij ... ik woon nl in Deventer.
Ik hoop weer op een weerzien van de oude Saga Fan's ,want wees eerlijk ..het is toch maar weer afwachten hoe Rob in de smaak zal vallen bij al deze oude fan's.
We moeten hem een kans gunnen ,maar Sadler is moeilijk te vervangen ..het was wel de smoel van de band.......want .... als je de solo cd's van Sadler hoort, dan hoor je in principe Saga.
Groeten van mij... and hope to see you there....Eddie Ganzevles
1963
eddie tattoo
 
Beiträge: 16
Registriert: Mi Jan 10, 2007 10:28 pm
Wohnort: Deventer Holland

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mi Feb 04, 2009 11:06 pm

Nou ik vind dat je aan de solo Cd van Michael wel kunt horen dat het michael dan is maar voor de rest houdt het voor mij toch helemaal op. Ik vind de solo Cd's van Michael niets aan eigenlijk.

Maar leuk zoveel bekenden van dit forum dan in Apeldoorn te zien. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe CD.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Re: Hee Hallo Eddie en Trudes

Beitragvon fransbouman » Mi Feb 04, 2009 11:20 pm

[quote="eddie tattoo"]Hier weer eens een berichtje van mij Eddie Tattoo Ganzevles...
Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe geluid van Saga ...Heb jij al iets gehoord???
Ik Ga naar Uden En Apeldoorn ..de laatste is voor mij wel mooi dicht bij ... ik woon nl in Deventer.
Ik hoop weer op een weerzien van de oude Saga Fan's ,want wees eerlijk ..het is toch maar weer afwachten hoe Rob in de smaak zal vallen bij al deze oude fan's.
We moeten hem een kans gunnen ,maar Sadler is moeilijk te vervangen ..het was wel de smoel van de band.......want .... als je de solo cd's van Sadler hoort, dan hoor je in principe Saga.
Groeten van mij... and hope to see you there....Eddie Ganzevles[/quote]
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

reactie van Frans

Beitragvon fransbouman » Mi Feb 04, 2009 11:49 pm

Beste mensen,
Ik geloof direct dat Michael op Saga lijkt, omdat hij toch de stem was en dat telt ook.
Verder vind ik zelf, dat Saga ook heel erg de sound is van de muzikale omlijsting van Sadler door de band, voor mij is de band Saga. Dus m.a.w. zonder Saga was Sadler nergens.
Ik geloof in de nieuwe zanger met het Saga geluid en ga graag naar Apeldoorn.

groet
Frans :lol:
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Feb 05, 2009 1:04 pm

En wat ik ook een beetje raar vind van Michael is dat die zegt hij stopt met Saga omdat hij niet meer wil touren en nu gaat hij net voor Saga op tour gaat zelf weer touren met een andere band in dezelfde steden in duitsland als Saga komt.


eerst dacht ik nog hij heeft er genoeg van om de nummers van Saga te zingen en heeft ons zomaar iets verteld van dat hij niet meer wilde touren.

Maar..............hij gaat tijdens deze tour ook Saga nummers zingen.

Ik houd hier niet van hij had ook gewoon kunnen zeggen ik ben de fans en Saga zat.
Dit is ook niet erg gunstig voor Saga want mensen die niet veel de Saga sites lezen komen hier ook mee in de war.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands
Nächste

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt ist 1 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 1 Gast (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast