Udengangers

Udengangers

Beitragvon Ineke » Sa Apr 18, 2009 3:41 pm

Heel veel plezier vanavond! En ik ben heel nieuwsgierig naar jullie verhalen.

Groetjes,
Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Apr 19, 2009 12:29 pm

Oh Inek, je gaat genieten vananvond!
Saga speelt op de een of andere manier zo bevrijdend en ze hebben zo´n plezier eraan.
Het nummer Scratching the surface word heel bijzonder gespeeld, moet je vanavond echt op letten, heel mooi!

Rob is een andere zanger dan michael maar hij deed het geweldig hij werd ook heel warm en hartelijk ontvangen door het publiek!

Jan heb ik daar nog gezien en hij vind dat de oude nummers van Saga mooi maar hij heeft ook genoten.
Crown of thornes heeft Saga ook gespeeld klinkt erg goed live.

na het optreden Jim Gilmour nog ontmoet en ik kreeg nog een hartelijke knuffel van hem een hele warme en vriendelijke man.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » So Apr 19, 2009 3:40 pm

Heey Trudes,

Leuk om te lezen (andere forum ook al gelezen). Waarom heb jij een knuffel van Jim gehad? Dat moet je toch eens uitleggen, hoor.

Ik ben al helemaal in de mood voor vanavond en de tijd kruipt echt voorbij ... pffff. De dag is niet vooruit te branden. Nou gaan wij naar zoveel concerten e.d., maar het is toch altijd nog heel speciaal om naar een Sagaconcert te gaan: helemaal de piep in mijn buik.

Je hoort morgen wel van me. O, de kaarten zijn er voorlopig even bij ingeschoten. Ik hoop dat ik ze volgende week af krijg.

Groetjes,
Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Apr 19, 2009 4:03 pm

Veel plezier!!! :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

???

Beitragvon Tuurke » Mo Apr 20, 2009 7:20 pm

Na lange tijd ben ik er weer. Saga bloed kruipt nu eenmaal toch waar het niet gaan kan. Was in Uden en eerlijk is eerlijk, de ontvangst van Rob was hartverwarmend. Moet ook voor de overige bandleden bevrijdend hebben gewerkt en dat was te merken aan het enthousiasme.

Helaas ben ik minder enthousiast over de prestaties van Moratti zelf (sorry Ineke en Trudes). Ik vind zijn stem (hoewel kundig) weinig expressief en zeer behoudend. Misschien dat zijn verkoudheid al opspeelde?? Geluid was overigens, zeker bij aanvang, weer bedroevend (wanneer leren jullie het nu eindelijk eens een keer !!) wat ook geen positieve invloed had. Jim stond niet voor niets met handgebaren aan te geven dat hij muzikaal zwaar onderdrukt werd.

En een concert beginnen met The Flyer waarin normaal gesproken nogal wat zangacrobatiek komt kijken is dan natuurlijk ook niet echt handig.

Zaal ging natuurlijk helemaal los bij de Oldies maar het nieuwe werk werd met niet veel enthousiasme ontvangen. Ik mis het symfonische in deze stukken en van enig contra spel tussen Jim en Ian is geen sprake meer. Eén brei van geluid dat mij helaas niet kan bekoren.

Deel de mening van Jan, dit was mijn laatste Saga concert. Maar ik koester goede herinneringen. En Jan, toeval bestaat niet..... de stille ridder begeleidde ook mij op de thuisreis.

Wellicht tot ziens, maar niet meer bij Saga. Alle diehard fans heel veel succes.

Arthur
Tuurke
 
Beiträge: 17
Registriert: Do Jun 28, 2007 5:06 pm
Wohnort: Rozenburg Z-H

Beitragvon twotails » Di Apr 21, 2009 10:49 pm

It Bites en Saga op 1 avond, geweldig, dream come true, echter ..it bites had van mij door mogen spelen. de hele avond. Saga is dood, leve saga !
Afgelopen vrijdag had ik de nieuwe Cd gedownload (jaja, eerst kritisch luisteren) en ik vond het best ok , goeie sound ..weer dat beetje dromerige ondertoontje. goeie zanger ook ..superdrummer. echter Live kwam het niet meer uit de verf.. wat ze van mij hadden mogen doen is de nieuwe CD geheel spelen en dan de zaal verlaten ..ons verbrouwereerd achterlatend. . leave the old songs the old songs.
Saga is een stukje van mijn leven , herinneringen, intrinsiek avontuur, saga not goes on here...
Dit was ook voor mij; die hard saga -fan van het 1e uur de laatste keer.

geeft niks ..aan alles komt een end.
twotails
 
Beiträge: 1
Registriert: Fr Apr 17, 2009 6:43 pm

Beitragvon SergeMannee » So Apr 26, 2009 1:03 pm

inderdaad twotails.... met alle respect, maar op een gegeven moment ben je gewoon klaar als band zijnde,,, maar goed, het blijft moeilijk als je je leven niets anders gedaan hebt als muziek maken.... you still have to bring home the bacon!

tis hetzelfde liedje als bij marillion back in '89 :evil:
SergeMannee
 
Beiträge: 17
Registriert: Fr Okt 03, 2008 11:04 am
Wohnort: The Haque - Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 3 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 3 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste