P3, Purmerend

P3, Purmerend

Beitragvon Ineke » Mo Apr 20, 2009 12:33 am

Woooooooooooooooooooooooooooow: 't was geweldig.

Wat heb ik GENOTEN! Rob was snipverkouden, dus een aangepaste setlist en echt ook wel problemen met het zingen (kon je horen en ook zien). Lex was mee en is echt uit z'n plaat gegaan: heerlijk om je kind zo te zien genieten. Lex heeft ook nog even gezongen (on the loose) en kreeg daar een dikke duim van Jim C. voor en een compliment van Rob. Lex kreeg ook nog een plectrum van Ian en een drumstick van Chris (my god, wat een drummer!!!). Pim heeft ook nog een plectrum veroverd. En ikkuh: ik gloei nog na van alle interacties met Rob en Jim C., maar vooral met Chris (wat een lieffie en zo geweldig enthousiast en fanatiek). Mijn manco: ik heb wat met drummers! Hoe zou dat nou toch komen? Ik ga morgen meteen wat Chrisdingen uitproberen op mijn kitje: had ik maar zo'n kit (diepe zucht).
Trouwens zelf met twee plectra (een van Ian en een van Dean), buttons , het nieuwe album en een DAMESt-shirt thuis gekomen.
Ik ben echt blanco heengegaan en dit overtrof echt al mijn verwachtingen. Wat een band, geen individualisten meer, wat een onderlinge interactie en de interactie met het publiek! En wat een speelplezier. Zo heb ik Saga echt nog nooit gezien. Uitgebreider verslag en foto's (bijna 100) komen op mijn site (onderdeel van mijn examenwerkstuk cursus FP). Wanneer? Geen idee! 't Moet nog allemaal even bezinken.

En al moet ik er geld voor lenen of een bank beroven: in Apeldoorn bin ich dabei en waarschijnlijk, maar dat moet ik nog even uitvlooien, elders ook nog.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Apr 20, 2009 6:43 pm

Hee Ineke,

Dan zien we elkaar toch in Apeldoorn!! :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Mo Apr 27, 2009 3:08 pm

Het duurde even, want het is meteen mijn FP examen.

http://www.ie-dee.nl/Saga/

Groet,
Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Apeldoorn 2009

Beitragvon fransbouman » Fr Mai 22, 2009 8:34 am

Hallo Ineke,
Apeldoorn heb je echt wat aan gemist. Geweldig concert.
Ik hoop dat ze in het najaar Nederland nog eens aandoen. Weet jij dat/

groet
Frans
fransbouman
 
Beiträge: 49
Registriert: So Jan 07, 2007 8:15 pm
Wohnort: Amersfoort

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt ist 1 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 1 Gast (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast