Aan de teleurgestelde Plato Helmond fans: concert in Uden

Aan de teleurgestelde Plato Helmond fans: concert in Uden

Beitragvon Ineke » Di Okt 07, 2008 12:40 pm

Op zaterdag 18 april 2009 zal Saga voor de teleurgestelde Helmondfans een “goedmaakconcert” houden. Dit zal plaatsvinden in De Pul in Uden.

Het andere Sagaconcert in Nederland zal plaatsvinden op zondag 19 april 2009 in P3 in Purmerend.

Voor de beide concerten zullen de kaarten 25 euro (exclusief reserveringskosten) bedragen, maar voor het concert in De Pul worden de kaarten voor 20 euro aangeboden. Dit is om de eerder gemaakte reserveringskosten (Plato, Helmond) niet nog eens te hoeven betalen.
De tickets voor De Pul worden, exclusief voor de teleurgestelde Helmondfans, alleen aangeboden via www.muziekagenda.nl. De tickets zijn alleen beschikbaar tussen vrijdag 10 oktober 2008 vanaf 12.00 uur tot en met maandag 13 oktober 2008 tot 22.00 uur.

Daarna zijn de tickets, net als de tickets voor P3 in Purmerend, 25 euro + de door hen opgelegde reserveringskosten, alleen maar verkrijgbaar via ticketservice Nederland.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Botje » Mi Okt 08, 2008 11:29 pm

http://www.muziekagenda.nl/pages/main.asp

hierboven juiste link naar de voorverkoopwebsite.

De 20 euro ticket verkoop begint al donderdag 9 october tot dinsdag 14 october savonds.
Botje
 
Beiträge: 9
Registriert: Mo Okt 06, 2008 6:54 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Do Okt 09, 2008 11:48 am

Ok, net 2 kaarten besteld! :)

Ik moet zeggen dat ik het een hele nette service vind naar de gedupeerde fans van Helmond toe!


tot ziens in Uden!
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon eddtheduck » Fr Apr 10, 2009 10:55 am

hè, dat is jammer dat ik dat nu pas lees. Stond ook te blauwbekken in Helmond vorig jaar. Heb nu al kaartjes gekocht voor de volle mep. Ach ja, dan sponsoren we Saga maar. Iemand trouwens geinteresseerd in een kaartje? Ik heb er 1 over...

Ik zie jullie in Uden. Ik ben benieuwd, de cd klinkt goed.
eddtheduck
 
Beiträge: 3
Registriert: So Nov 25, 2007 11:19 am

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Apr 10, 2009 12:27 pm

Hoi Ed,

ja jammer dat je dit niet eerder gelezen hebt dan. Maar goed Saga sponseren is ook niet verkeerd. :)

De nieuwe Cd klinkt inderdaad heel erg goed! :)
Ik hoop dat Saga het nummer Crown Of Thorns live gaat spelen.

En natuurlijk ben ik ook heel erg benieuwd hoe de nieuwe zanger het gaat doen.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu News

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 20 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 20 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 20 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 751 Besuchern, die am Sa Apr 27, 2024 4:07 am gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 20 Gäste