Ha die! :-)

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Nov 12, 2006 1:09 pm

Zelf vind ik dat ze de meest enthousiaste mensen weg gewerkt hebben bij Saga. Maar dat was allemaal voor een tijdje terug. Dat was allemaal omdat er persoonlijke belangen van iemand meespeelde en als je daar dan tussen in zit dan kun je de lol op. Het is echt een harde business die muziekwereld. Ik ben daar veel te gevoelig voor want ik heb altijd als ik eenmaal mensen graag mag dan kan ik die niet zo laten vallen. Ik had ook eigenlijk niets meer in het forum willen zetten en toen zag ik die oproep van jou en heb toch gereageerd. Ik vind het heel erg leuk ook dat ik nu in het Nederlands kan praten ik heb me vaak aan moeten passen in de meest vreemde talen. Maar wat ik wel grappig vind is dat de liefde voor Saga muziek gebleven is. :)
Maar wat leuk dat jouw hele gezin Saga muziek leuk vindt. Hier houden we ook allemaal van muziek maar wel verschillend. Mijn man vindt Michel Jean Jarre ook erg mooi. Mijn zoon houdt meer van klassieke muziek. Ik ben eigenlijk een beetje een laatbloeier want zoals ik nu van de Marillion teksten zit te genieten. Mijn man heeft dit allemaal al gehad maar ik geniet nu. :)
Gisteravond heb ik Fish nog live gezien via een webcam vanuit Portugal was erg genieten.
Ik verheug me enorm op maandagavond in Essen. En daarna natuurlijk het Saga concert ik verheug me erop om jullie te ontmoeten. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Nov 12, 2006 1:17 pm

Oh nog vergeten, wij rijden gewoon terug van het Saga concert. het is voor ons maar 1 uurtje rijden. wij hebben wel vaak overnacht in Duitsland. Leuke herinneringen ook aan.
Meestal met heel veel andere fans in hetzelfde hotel.:) Maar dat zijn leuke verhalen voor het boek. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Ineke » Sa Nov 18, 2006 1:08 am

Werk is het goede woord.
Ik herken dit zo als ik iets wil zeggen of schrijven in het Duits.
Und du habst dich gut ausgedrückt! Ich habe es verstanden. Danke!!
Ik kon even niet goed schrijven, want ik heb een gebroken vinger, dus daarom reageer ik wat laat.
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Nov 18, 2006 2:45 pm

Ik hoop dat het beter gaat me je vinger. Ik verheug me ontzettend op het concert van Saga.
Fish ben ik nog niet geweest nu ga ik morgen nar Paderborn om Fish te zien. :)
Ik wil hem gewoon 1 keer live hebben gezien. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Andy » Sa Nov 18, 2006 4:03 pm

Ineke hat geschrieben:Werk is het goede woord.


OK, bedankt! ;)

Und du habst dich gut ausgedrückt! Ich habe es verstanden. Danke!!


:prost:

Groetjes, Andy
StarinkWorld - The Official Ed Starink Website

Bild
Benutzeravatar
Andy
 
Beiträge: 652
Registriert: Fr Mär 22, 2002 2:00 am
Wohnort: Wiesbaden, Germany / Allemagne / Duitsland / Deutschland

Beitragvon Ineke » Mo Nov 20, 2006 12:05 am

Eddy Oude Voshaar hat geschrieben:Zelf vind ik dat ze de meest enthousiaste mensen weg gewerkt hebben bij Saga. Maar dat was allemaal voor een tijdje terug. Dat was allemaal omdat er persoonlijke belangen van iemand meespeelde en als je daar dan tussen in zit dan kun je de lol op. Het is echt een harde business die muziekwereld. Ik ben daar veel te gevoelig voor want ik heb altijd als ik eenmaal mensen graag mag dan kan ik die niet zo laten vallen. Ik had ook eigenlijk niets meer in het forum willen zetten en toen zag ik die oproep van jou en heb toch gereageerd. Ik vind het heel erg leuk ook dat ik nu in het Nederlands kan praten ik heb me vaak aan moeten passen in de meest vreemde talen. Maar wat ik wel grappig vind is dat de liefde voor Saga muziek gebleven is. :)
Maar wat leuk dat jouw hele gezin Saga muziek leuk vindt. Hier houden we ook allemaal van muziek maar wel verschillend. Mijn man vindt Michel Jean Jarre ook erg mooi. Mijn zoon houdt meer van klassieke muziek. Ik ben eigenlijk een beetje een laatbloeier want zoals ik nu van de Marillion teksten zit te genieten. Mijn man heeft dit allemaal al gehad maar ik geniet nu. :)
Gisteravond heb ik Fish nog live gezien via een webcam vanuit Portugal was erg genieten.
Ik verheug me enorm op maandagavond in Essen. En daarna natuurlijk het Saga concert ik verheug me erop om jullie te ontmoeten. :)


Niet alleen de muziekwereld is hard hoor, Trudes. En die gevoeligheid: zo herkenbaar. Ik denk ook dat jij en ik daarom met speciale mensen werken. Jij met gehandicapten en ik met kinderen. Deze mensen zijn zo puur, eerlijk, werken niet met ellebogen, zijn niet uit op winstbejag.
Dat laatbloeien is trouwens ook herkenbaar, maar wel op een andere manier, denk ik. Ik ben nog al een concertganger aan het worden ...
Wat grappig die klassieke muziek van je zoon. Ik wist niet dat je een zoon had. Heb je nog meer kinderen? Linda had al aan mij gevraagd of je ook kinderen had, maar ik had geantwoord dat ik dat niet wist en dat ook niet ging vragen. Ik heb zo vaak meegemaakt dat je bij mensen onverwacht een gevoelige snaar kan raken. Je zult bijvoorbeeld maar geen kinderen mogen krijgen ....
Ik verheug me er ook op om je te ontmoeten. Lijk je op de Trudes van je afbeelding? Ik verf namelijk mijn haar nogal eens. Gaat nu trouwens niet :(
Sorry trouwens voor het in een chaotische volgorde antwoorden, maar ik krijg een mailmelding, maar dat gaat dus niet altijd in een juiste volgorde. En daar komt nog bij: ik ben al geruime tijd een chaoot!

Groetjes
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Ineke » Mo Nov 20, 2006 12:09 am

@ Trudes

Hoe was Fish? Kon je trouwens zomaar de boel omgooien: Essen-Paderborn?
En vinger doet geen pijn meer, maar typen ................... pffff

P.S. Nog 6 nachtjes slapen ...... :D en ik ga dinsdag proberen om dat concert in Canada te volgen (moet nog wel even kijken hoe laat dat is in Nederland)
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Nov 20, 2006 10:56 am

Volgens mij zei Susi dat dit concert dan bij ons om 1 uur s'nachts is. Ik heb donderdag wel vrij van mijn werk dus misschien zie ik het. :)
Ik ben blij dat je geen last meer hebt van je vinger, jee ik zag het akelig voor me een stuk bot van de vinger. Hebben ze het bot weer kunnen maken?
Om op die andere vraag van je terug te komen ik heb 1 zoon van 22 jaar. hij woont nog thuis hij studeert aan de universiteit in Enschede dus dat is dicht bij ons in de buurt en hij vindt het thuis ook wel gezellig geloof ik. :) Hij studeert psychologie dus ook in de zachte sector.
Die foto volgens mij herken je me daar wel aan in Essen, lijkt wel een beetje en wat misschien ook handig is als we elkaar het nummer van de mobiel even mailen. Dan kan er niet veel mis gaan om elkaar te treffen, ik heb er ook zo'n zin in. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands
Vorherige

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 8 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 8 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste