Essen show

Essen show

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Nov 24, 2006 1:27 pm

ik verheug me erg op Essen morgenavond. Laten we hopen op een mooie setlist.
Ik ben erg benieuwd. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Andy » Fr Nov 24, 2006 1:29 pm

Ha die Trudes!

Ik wens je heel wat plezier in Essen! :)

Groetjes, Andy
StarinkWorld - The Official Ed Starink Website

Bild
Benutzeravatar
Andy
 
Beiträge: 652
Registriert: Fr Mär 22, 2002 2:00 am
Wohnort: Wiesbaden, Germany / Allemagne / Duitsland / Deutschland

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Nov 24, 2006 1:55 pm

Andy weet jij of er een voorprogramma is bij Saga?
ik dacht dat ik iets gelezen had hierover maar weet het niet meer precies.

en dank je wel voor het plezier wensen, gaat zeker lukken. :)

Jij gaat naar andere concerten van Saga nog?

Ineke en ik zullen alles wat we meemaken hier wel in het forum berichten.

we houden je op de hoogte. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Andy » Fr Nov 24, 2006 2:13 pm

De groep van de voorprogramma heet Phebus. Het muziek op de website klinkt leuk...

Ja, wij (mijn vriendin en ik) gaan naar Aschaffenburg en Boppard. ;)

Eddy Oude Voshaar hat geschrieben: we houden je op de hoogte.


Prima! ;)

Groetjes, Andy
StarinkWorld - The Official Ed Starink Website

Bild
Benutzeravatar
Andy
 
Beiträge: 652
Registriert: Fr Mär 22, 2002 2:00 am
Wohnort: Wiesbaden, Germany / Allemagne / Duitsland / Deutschland

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Fr Nov 24, 2006 4:47 pm

Dank je Andy, ik heb net een clip gehoord van deze band en ik vond het ook wel leuk klinken. heel anders dan Saga maar wel leuk.
Jij ook vast veel plezier op die concerten waar jij naar toe gaat maar je zult vast voor de tijd nog wel wat horen hoe het geweest is in Essen. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » So Nov 26, 2006 12:42 pm

Saga was geweldig!!!! Saga was ook enorm blij dat Steve weer mee deed gisteravond!
Het straalde van het podium af. Enorm enthousiast en gemotiveerd. Met name Jim Gilmour speelde enorm goed.
De zaal was ook goed gevuld met een enthousiast publiek van alle generaties door elkaar.
Is altijd zo leuk bij Saga.
De setlist was ook erg mooi! Ice Nice en You and the Night!! Heerlijke songs!

Ik vond het erg leuk om Steve na het concert weer op het podium te zien om het applaus in ontvangst te nemen. Steve is altijd zo grappig zoals hij dit doet. :)

Ik vond het ook leuk om al de Duitse fans weer te zien ik vind het erg jammer dat ik nu maar 1 concert zie tijdens deze tour.

En Ineke ik vond het leuk jou en je gezin ontmoet te hebben, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met het boek. :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Andy » Mo Nov 27, 2006 10:35 am

Hoi Trudes!

Leuk te lezen dat je een mooie avond met Saga had.

Wij gaan deze avond naar Aschaffenburg... :)

Groetjes, Andy
StarinkWorld - The Official Ed Starink Website

Bild
Benutzeravatar
Andy
 
Beiträge: 652
Registriert: Fr Mär 22, 2002 2:00 am
Wohnort: Wiesbaden, Germany / Allemagne / Duitsland / Deutschland

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Mo Nov 27, 2006 6:04 pm

Veel plezier!! Maar dat gaat zeker lukken :)
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Beitragvon Andy » Di Nov 28, 2006 10:08 am

Hoi Trudes!

Bedankt... ;) Ik weet niet, maar ik heb het gevoel dat SAGA mij niet meer zo behaagt. De muziek en de show was mooie, maar bij sommige titels was me slechts saai (afgesleten?!)! :-?

De support groep was erg goed... maar de zanger was een beetje dronken! :x

Gisteravond was mijn 21. concert met SAGA...

Groetjes, Andy
StarinkWorld - The Official Ed Starink Website

Bild
Benutzeravatar
Andy
 
Beiträge: 652
Registriert: Fr Mär 22, 2002 2:00 am
Wohnort: Wiesbaden, Germany / Allemagne / Duitsland / Deutschland

Beitragvon Ineke » Di Nov 28, 2006 11:22 am

Hoi, hoi,

Het ging even niet zo lekker met mijn vinger, polsen en armen, dus vandaar nu pas een reactie.
Ik ga, als ik weer wat beter kan typen, een uitgebreid verslag maken op mijn eigen site. Maar nu alvast:
Ik vond het voorprogramma helemaal niks! Te schreeuwerig, herrie. Ik vond het ook niet bij SAGA passen. Slechte keuze.
De zaal vond ik niet leuk. De geluidsweergave was op een paar kleine foutjes in het begin prima. De geluidssterkte was helemaal okee: het eerste SAGA concert zonder napiep in mijn oren. Wel was op de plek waar Lex en ik stonden de gitaar en het drumgeluid sterker. Pim en Linda die stonden aan de andere kant van het podium en vonden dus de keyboards en bas sterker.
Ik vond Steve de eerste twee of drie nummers niet zo geweldig. Daarna was 'ie gewoon goed. Inderdaad een hele andere stijl dan Brian. En, de stijl van Brian spreekt mij meer aan. En het is niet alleen zijn drumstijl, maar ook zijn enthousiasme maakt het sprankelender, speelser, minder vlak. En ik had liever de drumsolo (maar dan wel zonder begeleiding van een opname) van Brian veel beter, meer één geheel. Ik vond Steve nogal op de techniek drummen en weinig op gevoel.
Wat ik heel jammer vond: SAGA keek niet links, keek niet rechts, alleen recht vooruit. Net alsof er alleen maar publiek voor het podium stond. Ik vind ze niet erg innemend, een beetje arrogant zelfs. Maar dat komt, denk ik ook omdat ik de laatste maanden zo veel bands heb mogen ervaren die zo ongelooflijk goed met het publiek kunnen spelen. Ik heb echt hele leuke podiumbeesten (dit heeft Brian ook) meegemaakt.
Sinds 1983 heb ik niet zoveel publiek meer bij SAGA gezien als ik ROA even buiten beschouwing laat. SAGA leeft veel meer in Duitsland, dan in Nederland. Dat is een ding dat zeker is.
Het was het eerste concert van Lex. Ik heb ongelooflijk genoten van zijn genieten. Linda vond dit het beste concert dat ze ooit had meegemaakt (dus van alle en niet alleen van SAGA). Het is zo leuk als je dit als gezin mag meemaken! Rijkdom.
En, Andy: als je 21 concerten hebt bezocht, dan kan ik mij wel voorstellen dat je verzadigd raakt. Maar, ik heb het ook een beetje. Het zijn vaak dezelfde bekende nummers: weinig vernieuwend, weinig experiment, een beetje blindvaren op oud succes. Dit was ook geen Trust-tour!
Ik heb in ieder geval een heerlijke, onbetaalbare avond gehad. Ook erg leuk om jou, Trudes, te ontmoeten. En ik hoop ook dat het werkelijk gaat lukken met dat boek. Tijdens het uitdelen van de flyers heb ik ook hele leuke gesprekken gehad met andere fans.
Toch nog weer een behoorlijk lang verhaal geworden :oops:

Hartelijke groetjes,
Ineke

:4: ik mag weer een beetje oefenen :lol:
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Andy » Di Nov 28, 2006 12:27 pm

Hoi Ineke,

Ik denk dat de sound van het concert in Essen niet zo goed was. Ik vind de muziek van "Phébus" erg goed en ik denk dat de sound was heel beter gemengd in Aschaffenburg (ik was maar niet in Essen, maar de anderen hebben het gezegd :eg: ). In Boppard zal ik mij de CD van Phébus kopen. Wanneer je blieft kun ik je een copie maken.

Ik vind het erg leuk Steve weertezien, maar ook ik denk dat Brian heel beter te SAGA past.

Ineke hat geschrieben: als je 21 concerten hebt bezocht, dan kan ik mij wel voorstellen dat je verzadigd raakt.


Waarschijnlijk is het dat... een jammer, of? :oops:

Groetjes, Andy
StarinkWorld - The Official Ed Starink Website

Bild
Benutzeravatar
Andy
 
Beiträge: 652
Registriert: Fr Mär 22, 2002 2:00 am
Wohnort: Wiesbaden, Germany / Allemagne / Duitsland / Deutschland

Beitragvon Ineke » Di Nov 28, 2006 1:27 pm

Hoi Andy,

Dat mengen dat zou kunnen, maar ik vond het knetterhard, zowel het genre als het geluidsniveau. En dank voor je aanbod, maar ik hoef geen kopietje.

Ach, en jammer ................. ik wil morgen wel weer en overmorgen. Ik vind het best leuk om elke keer weer te ervaren hoe verschillend elk concert kan zijn.

Ineke
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Di Nov 28, 2006 3:04 pm

Hoi Ineke goede terug reis gehad? :)
Ik vond saga wel enorm enthousiast spelen in Essen ik vond dat ze ook heel erg lieten blijken dat ze het erg leuk vonden om Steve er weer erbij te hebben.
ik vond het wel een beetje vreemde zaal ik heb nog nooit een concert van de zijkant bekeken ook, was wel apart.
Ik vind ook dat de song You and the Night dat deze beter klinkt als Brian erbij is.
Wat ik ook erg leuk vond is als Steve het applaus in ontvangst neemt op het laatst ik vind hem zo grappig altijd en het deed met echt aan de vroegere concerten van Saga weer denken.
Erg jammer dat we dit keer maar naar 1 concert gaan. Andy heel veel plezier bij de volgende concerten. :)
En Phebus vond ik ook wel wat hebben. ik ken ze niet erg goed, maar ik vond ze niet slecht.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Essen foto's

Beitragvon Ineke » Sa Dez 02, 2006 12:20 am

Ik heb 2 collages gemaakt van Essen en op mijn site gezet. Mijn Saga pagina's bereik je via:
http://home.planet.nl/~pimenineke/05%20 ... 0guide.htm
Ineke
 
Beiträge: 277
Registriert: Di Okt 03, 2006 11:24 pm

Beitragvon Trudes Oude Voshaar » Sa Dez 02, 2006 1:45 pm

Mooie foto's Ineke, nu zie ik Saga tenminste ook van de voorkant. :)
Saga had zo'n plezier in Essen en ik stond aan de zijkant te kijken dus ik heb dit niet echt meegekregen.
Benutzeravatar
Trudes Oude Voshaar
Contributors
Contributors
 
Beiträge: 606
Registriert: So Jun 29, 2003 8:29 pm
Wohnort: The Netherlands

Zurück zu SAGA Nederlands

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste

Persönlicher Bereich

Wer ist online?

Insgesamt sind 4 Besucher online: 0 registrierte, 0 unsichtbare und 4 Gäste (basierend auf den aktiven Besuchern der letzten 5 Minuten)
Der Besucherrekord liegt bei 281 Besuchern, die am So Jul 15, 2007 10:16 pm gleichzeitig online waren.

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste