Glædelig Jul og Godt Nytår
12 Beiträge
‹ Seite 1 von 1
Glædelig Jul og Godt Nytår
Til alle der kan læse Dansk:
I ønskes en velsignet Jul med megen glæde, Mad.....og øl
.....Og I ønskes også et rigtig Godt Nytår!
Spændende hvad 2007 kan bringe af udfordringer
I ønskes en velsignet Jul med megen glæde, Mad.....og øl
.....Og I ønskes også et rigtig Godt Nytår!
Spændende hvad 2007 kan bringe af udfordringer
-
Leo Cameo - Beiträge: 1215
Leo Cameo hat geschrieben:Hmmm.....Der er ikke mange der kan læse Dansk.........nå men pyt, Familien Cameo ønsker Jer fortsat en rigtig Glædelig Jul
Sikke et dejligt billede, Leo!
Hold da helt op hvor dine kønne døtre er blevet store, det er da helt vildt!
I ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår her fra Amar' kanerne.
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......
.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye!
.......... and in case of emergency - please place your head between you legs............... and kiss your ass goodbye!
-
Flying Girl - Orga + Mod
Fra alle os til alle jer...
Rigtig meget glædelig jul og godt nytår
Kan I nu passe på hinanden(s)
LB
Rigtig meget glædelig jul og godt nytår
Kan I nu passe på hinanden(s)
LB
-
Lars Bro - Beiträge: 165
Vores digitalkamera er desværre dødt, så det kniber....
Og uanset hvad vi kunne finde på at smide på, så vil det blive svært at hamle op med det vidunderlige billde af familien Cameo
Hmmm..... jeg har jo heller ikke nogen hjemme siden hvor jeg kan uploade og dermed poste billeder, så det bliver svært.
Jeg færdes på et andet forum i øjebliket hvor det er muligt at uploade billederne direkte, bare de ikke er større end max. 70 kB. Måske man skulle forhøre sig om muligheden for det i dette forum....
Og uanset hvad vi kunne finde på at smide på, så vil det blive svært at hamle op med det vidunderlige billde af familien Cameo
Hmmm..... jeg har jo heller ikke nogen hjemme siden hvor jeg kan uploade og dermed poste billeder, så det bliver svært.
Jeg færdes på et andet forum i øjebliket hvor det er muligt at uploade billederne direkte, bare de ikke er større end max. 70 kB. Måske man skulle forhøre sig om muligheden for det i dette forum....
Flying high, as long as you are 5 mm of the ground, you have not crashed yet.......
-
Flying Girl - Orga + Mod
Det ved jeg godt, Leo..... jeg synes bare det billede er så skønt og lyser langt væk af glæde og julestemning!
Jeg har ikke rigtigt noget at vise frem, desværre....
Men jeg vil da lige høre Susi om muligheden for at kunne uploade direkte. Det kunne jo gøre at der måske kom flere gode billeder rundt omkring fra.....
Jeg har ikke rigtigt noget at vise frem, desværre....
Men jeg vil da lige høre Susi om muligheden for at kunne uploade direkte. Det kunne jo gøre at der måske kom flere gode billeder rundt omkring fra.....
-
Flying Girl - Orga + Mod
12 Beiträge
‹ Seite 1 von 1